Sicka ett Pm så får du adressen!Jag kommer..... bästa maten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sicka ett Pm så får du adressen!Jag kommer..... bästa maten
Kan inte köra ändå just nu och lite långt från mig till dig särskilt i detta oväder. Har pannkakor i frysen får bli det till frukost i morgon........Sicka ett Pm så får du adressen!
Stackars personalen!Sitter på röntgen, lite trött efter att ha varit inrullad i ett dunkande smällande rör och gjort magnetröntgen på ländrygg och SI-leder.
Var lite förvånad därinne i röret och tänkte över att människor också har SI-leder, inte bara hästar, vilket sen övergick i lätt genans över min okunskap om min egen anatomi.
Resultatet ska skickas till min läkare iaf, inom en vecka. Och nej det är inte hemskt plötsligt trauma som hänt, utan en inplanerad tid. Väldigt märkligt att få den kl 21 på trettondagsafton bara.
Jag är ärligt talat inte säker. Men jag tror mörkbrun är Nettle och liten vit tjockis är Nibbles.Vem är vem?
Otroligt söta!Jag är ärligt talat inte säker. Men jag tror mörkbrun är Nettle och liten vit tjockis är Nibbles.
Ja alltså det är så sjukt dränerande och frustrerande! Det lustigaste av allt är att detta är samma person som agerar som revisor i företaget, och alltså antalet gånger jag har behövt jaga henne för att 1) en kunds faktura ska betalas 2) mina utlägg ska godkännas eller 3) jag ska få min lön... En gång i somras låg vår hemsida nere i flera timmar eftersom hon glömt betala fakturan, trots påminnelser. Att hon överhuvudtaget fortfarande har ett jobb är ett under, men tyvärr är det en hel del svågerpolitik inblandatUsch jag lider med dig. Har också en sån kollega. Det tar verkligen på nerverna när exakt allt innehåller någon form av ”hoppsan”. När man frågar hen en enkel ja/nej-fråga om hens ansvarsområde får man ofta också svaret ” jag tror det”. Jag blir tokig! Vadå tror? Ja eller nej???
Min spontana reaktion var ”Amen- ”Äter godis (sorry @Nytant) och slösurfar. Ska snart krypa i säng med min bok tror jag, för imorgon blir det till att skippa sovmorgonen till förmån för dressyrpass med superponnyn
med rätta!På riktigt? Karlar....
En bekant jag umgicks med förb20 år sen har hört av sig och kollat hur det är med mig sen sambon dog. Varit ytterst respektfull men nu bjöd han ut mig!
Allvarligt? Sitter fortfarande mitt uppe i allt och han vill "fika"
Det här retar mig.