athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla du.Grattis till @åke som just blev mormor för 1a gången!
TackGrattis @åke
Tack snälla duStort grattis @åke!
Tack Tranan.grattis @åke
Tack.Grattis @åke
Jag är sjukt trött! Men ska ha middag ikväll med julskinka så det vara bara att gå upp och slänga in den i ugnen i morse så jag hinner med att städa klart lägenheten. En av mina kollegor ska åka hem till USA för första gången på 3.5 år. Hon är lite bitsk på sista tiden och jag vet att hon är lite stressad över att vara hemma med familjen så jag hoppas det inte blir för jobbigt.
Grattis!Tack.
F'låt, men jag fattar inget av ditt inlägg?Känns som att jag går mer bakåt än framåt. Kan ju knappast vara skorna? De har jag ju gått med massor med gånger. Bara så trött i kroppen och huvudet. Och droppen var när slangen frusit så fick kånka med dunkar till de närmaste hagarna.
Vart en kortare skrittrunda nu på kvällen med avslut i ridhuset. Inget avancerat öht bara bra herrarna går och roligt rida tillsammans två flugor på smällen som det hette va?
Jag ska också ta tag i hemtenta idag. Har två delar kvar.Tentadags.
Sitter oerhört ergonomiskt korrekt i soffan.
Vilka kvarlevor?Tror det finns också i extraförsäkringen. Den ska jag med ta när jag ska åka till vithajarna