Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt orimligt att ta sig en kopp te klockan halv två på natten när man egentligen borde rätta till sitt dygn, men tidigare ikväll när jag städade så hittade jag två exemplar + ömsat skal av pälsängrar. För fem år sedan hade jag invasion och fick dra ut Anticimex ett par gånger för att bli av med dem. Sedan dess har jag bara sett någon enstaka jävel om året eller så. Men jag far så illa, blir så äcklad. Kunde inte hålla tillbaka ett panikartat utrop när jag såg en av dem. Så fort jag tänker på dem så går det kalla rysningar längs med hela kroppen, och det kliar överallt. Varje liten mörk fläck på golvet blir en potentiell pälsänger. Lyser med ficklampa lite överallt för att försäkra mig om att det inte är en invasion igen.
Äckliga jävla kryp. Jag fattar att de inte är farliga, att det är så himla lätt att få in dem om man så bara öppnar ett fönster, men jag far så illa. Mina katastroftankar sätter igång direkt och jag vill bara gråta. Så nu tar jag mig en kopp te och försöker skingra tankarna med en lättsam serie, så hoppas jag kunna sova sedan utan att det kryper över hela kroppen.
 
Grattis @åke :bump:

Jag är sjukt trött! Men ska ha middag ikväll med julskinka så det vara bara att gå upp och slänga in den i ugnen i morse så jag hinner med att städa klart lägenheten. En av mina kollegor ska åka hem till USA för första gången på 3.5 år. Hon är lite bitsk på sista tiden och jag vet att hon är lite stressad över att vara hemma med familjen så jag hoppas det inte blir för jobbigt.
 
Grattis @åke :bump:

Jag är sjukt trött! Men ska ha middag ikväll med julskinka så det vara bara att gå upp och slänga in den i ugnen i morse så jag hinner med att städa klart lägenheten. En av mina kollegor ska åka hem till USA för första gången på 3.5 år. Hon är lite bitsk på sista tiden och jag vet att hon är lite stressad över att vara hemma med familjen så jag hoppas det inte blir för jobbigt.
Tack.
 
Känns som att jag går mer bakåt än framåt. Kan ju knappast vara skorna? De har jag ju gått med massor med gånger. Bara så trött i kroppen och huvudet. Och droppen var när slangen frusit så fick kånka med dunkar till de närmaste hagarna.
Vart en kortare skrittrunda nu på kvällen med avslut i ridhuset. Inget avancerat öht bara bra herrarna går och roligt rida tillsammans två flugor på smällen som det hette va?
F'låt, men jag fattar inget av ditt inlägg?
Jättetrött eller full?
Håll i håll ut!
:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 700
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp