Mmm, här har det snöat stillsamt och fint sen igår. Imorgon ska det regna...När vi igen äntligen fått kyla och snö så ska det regna bort direkt...Förbaskade mildväder. Skitväder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm, här har det snöat stillsamt och fint sen igår. Imorgon ska det regna...När vi igen äntligen fått kyla och snö så ska det regna bort direkt...Förbaskade mildväder. Skitväder!
Räcker med att skicka det i ett pennskrin.
Jag satt precis och svor åt det. Nu nollgradigt ute, ikväll börjar det regna och så ska det fortsätta i några dagar typ... Jättekul. Och så har de (såklart) sandat överallt ute, så jag ser fram emot att få in leriga, smutsiga hundar hemma efter bara en kort rastningsrunda. Är iaf glad åt att de har kort päls. Men alltså, jag hade gärna haft kvar snön någon vecka åtminstone...När vi igen äntligen fått kyla och snö så ska det regna bort direkt...Förbaskade mildväder. Med 712 islossningar i detta jäkla hattande är jag oerhört tacksam för att ha en skodd och broddad häst! Skitväder!
Alltså, ja, varför inte om den duger för dina behovNgn som vet om det är värt att lämna in en McBook Air från typ 2016 för rensning? Den fungerar, lite halvdan batteritid men i övrigt okej.
Alltså, ja, varför inte om den duger för dina behov
En vecka går fort där uppe tyvärr.Dags att gå upp. Alldeles strax dags för frukost och sen ska vi packa det sista innan vi städar och kör härifrån.
Tåg? Åkte ni inte bil upp?Vi har städat klart och har därefter lämnat Branäs. Mot Hallsberg och förhoppningsvis två välartade tåg
Rensa och sälj tycker jag.Nej alltså jag har en ny. Var mer om jag ska rensa den och sälja den eller om den ska gå till återvinningen.
Rensa och sälj tycker jag.
Företag som säljer begagnade datorer, verkar fortfarande sälja MacBook Air från den tiden för mellan 3000-5000:-.Vi har en databutik/reparatör i huset, ska kolla förbi honom och se om han tycker att det är värt
Tåg? Åkte ni inte bil upp?
Företag som säljer begagnade datorer, verkar fortfarande sälja MacBook Air från den tiden för mellan 3000-5000:-.