Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag landade i soffan efter morgonfodring, dressyrpass, stalljobb, snack med diverse stallmänniskor och sen dusch & lunch när jag kom hem. Och nu... Nu verkar det som att jag liksom inte riktigt kan ta mig upp härifrån. Huvudet värker och jag känner mig lite allmänt sliten och vissen, men jag undrar om det inte bara är kroppen som luras och jag som behöver ta mig i kragen lite. Ska testa att ta en power nap på 20 minuter och hoppas att det hjälper!
Det var nog jag som försoffat mig lite bara, för efter lite huvudvärkstabletter och 45 minuters städ & fix här hemma mår jag mycket bättre igen :) Har nu bänkat mig i soffan på nytt för att inmundiga ostbågar och GT i väntan på min evigt surfande make (vågsurfing alltså, annars låter det där kanske lite onödigt trist :D) som väntas hem om ungefär en halvtimme. Då blir det indisk hämtmat till middag! :d
 
Köpte uhip-kappa på mässan! Ha! Så nöjd.... fattig men glad och varm! :D

Annars roligt som alltid, mkt folk, sprang på en del gamla bekanta och uppdaterade mig på senaste skvallret. Klappade hundar, beundrade utställningarna, tävlingarna i nosework, såg brygghoppningen som var nåt nytt för mig... :laugh: och försökte såklart se så mycket av showerna som jag hann med, shoppade godis och fick matprover. Skoj att MyDog är igång igen efter pandemiåren. :heart
 
På G med nytt innertak i äldsta dotterns rum :) Måste ta bort taklampan och brandlarmet innan vi kan fortsätta så nu blir det inget mer idag. Ska fixa klart hästarna för ikväll och sen ska vi se film:)

6D2048C5-4A73-4A6A-B18A-5A7CFDC59B37.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 798
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp