Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering från hösthagen
 

Bifogade filer

  • 20221008_075419_exported_2033_1665213184755.webp
    20221008_075419_exported_2033_1665213184755.webp
    282,8 KB · Visningar: 55
F9780236-EEF8-4588-BE5E-62CCF688E154.webp


Inledde fredagskvällen med en ridlektion på denna haflinger-brutta :love:
Jag som till och med övervägde att skippa ridningen igår pga trötthet, men fick så mycket ny energi av ridlektionen så jag var alldeles sprallig när jag kom hem igår kväll.
Nu äter jag frukost, snart yoga.
 
Bra natt utan alltför många hyss. Vaknade när jag vände mig i sängen och hamnade på pip-leksaken 😅 samt att en individ tog en genväg över mitt ansikte. Nedanför loftet ser det ganska lugnt ut förutom att en tulpan på ngt mystiskt vis lämnat vasen på köksbordet.
 
Har just haft ett samtal med en farbror som har läst min C-uppsats i historia och har byggt en roman på den och vill att jag ska läsa romanen och vara bollplank till uppföljaren. Han har skrivit en hel del visade det sig när jag började googla på honom men är 95 år nu. Otroligt roligt och spännande! :) Saker man aldrig trodde att man skulle få vara med om.
 
Är hos särbon denna helgen. Var duktig och tvättade mitt lårskydd igår kväll innan vi gick och la oss . Hade förhoppningar att de skulle vara torrt nu . Men nej , de var de inte . Eftersom han är gammal handbolls spelare så och sett en del lårkakor . så är han lite bekymrad över att jag gör något dumt idag med låret
 
Visa bifogad fil 102486

Inledde fredagskvällen med en ridlektion på denna haflinger-brutta :love:
Jag som till och med övervägde att skippa ridningen igår pga trötthet, men fick så mycket ny energi av ridlektionen så jag var alldeles sprallig när jag kom hem igår kväll.
Nu äter jag frukost, snart yoga.

Visst är det närmast magiskt; man kan vara sååå trött men ridningen och hästen ger ny energi ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 418
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp