Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok nu har jag ringt VC två gånger och de ringer inte tillbaka? Fobiar ju ihjäl mig här inne i elnischen. :cautious:
Varför i hela friden har de möjlighet att boka tid via 1177 om de vägrar boka där och bara skriver tillbaka att man ska ringa? Kan ju inte gömma mig i en elnisch hela dagen. :meh:
 
Varit hos hästarna ett par timmar och pysslat om dem, nu är alla djur och även jag utfodrade. Åt en god vegetarisk svartrotssauté till sen frukost/tidig lunch. Blir mest slappardag nu, ska vila inför nattskiftet så det blir inte många knop i övrigt. :sleep:
 
Men du har varit stressad länge. Det är heller inte ovanligt att det kommer efter sas, när det väl lugnat ner sig (been there, done that etc...).
Du kanske har rätt. :heart Vården har dock inte hjälpt särskilt bra när jag sökt hjälp. Förutom läkaren som skrev ut just norgesic så att jag kunde få slappna av lite. Så saker är litegrann i mina egna händer och jag har tagit tag i en del saker på sistone, saker ser ut att nysta ut sig litegrann framöver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
27 28 29
Svar
563
· Visningar
26 059
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp