Blåser redigt idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stress stress stress.Alltså jag är åksjuk. Jag åker ingenting Vad håller kroppaset på meeeed
Stress stress stress.
Vården!
Nä, norgesic. Är väldigt lite stressad just nu. Har exakt inget att göra på jobbet och sitter och evighetsscrollar sociala medier och nyheterStress stress stress.
Vården!
Nä, norgesic. Är väldigt lite stressad just nu. Har exakt inget att göra på jobbet och sitter och evighetsscrollar sociala medier och nyheter
Jaha, då ska jag boka avlivningstid för min älskade häst. Hur fan klarar man det?
Hur man överlever det? Ja det är en svår fråga för jag gjorde det knappt. Sa till pappa du kan ringa nu det är dags. Jag hade aldrig orkat själv Men jag såg ju på henne att det var dags.Jaha, då ska jag boka avlivningstid för min älskade häst. Hur fan klarar man det?
Du kanske har rätt. Vården har dock inte hjälpt särskilt bra när jag sökt hjälp. Förutom läkaren som skrev ut just norgesic så att jag kunde få slappna av lite. Så saker är litegrann i mina egna händer och jag har tagit tag i en del saker på sistone, saker ser ut att nysta ut sig litegrann framöver.Men du har varit stressad länge. Det är heller inte ovanligt att det kommer efter sas, när det väl lugnat ner sig (been there, done that etc...).
Så oerhört fruktansvärt Beklagar.Jaha, då ska jag boka avlivningstid för min älskade häst. Hur fan klarar man det?
Och det betalar du för...Uselt.Ingen Unt i morse eller...
Fy fn så jobbigt . Styrkekramar ❤. Det är jobbigt att ringa själv kan jag säga...Har du någon som vill/kan hjälpa dig med det om du tycker samtalet är oöverstigligt?Jaha, då ska jag boka avlivningstid för min älskade häst. Hur fan klarar man det?
Jag vet inte om du skrivit om det tidigare, men vad har hänt? Om du orkar svara.Jaha, då ska jag boka avlivningstid för min älskade häst. Hur fan klarar man det?
Neurologiska problem i ryggen.Jag vet inte om du skrivit om det tidigare, men vad har hänt? Om du orkar svara.