Min kommentar var inte riktad till dig som skapare av denna tråd utan mer en allmän fundering på varför man krånglar till det.Ehrm. Jag följde bara traditionen. Missade att det fanns två läger här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kommentar var inte riktad till dig som skapare av denna tråd utan mer en allmän fundering på varför man krånglar till det.Ehrm. Jag följde bara traditionen. Missade att det fanns två läger här.
la just på med min särbo, 4 timmar bara, så nu ska jag med dra mig mot sängenPratat med särbon i mobilen och nu ligger man i sängen
Gissar att det inte kändes särskilt krångligt i börjanMin kommentar var inte riktad till dig som skapare av denna tråd utan mer en allmän fundering på varför man krånglar till det.
Jag vill inte bli alkolist!Nytt drinking game! Varje gång en räv skriker i Midsomer Murders tar man en shot (eller kanske en klunk vin, för att vara lite realistisk).
Haha nej det är kanske bäst att låta bli i så fallJag vill inte bli alkolist!
Du får sippa istället.Jag vill inte bli alkolist!
Så länge pratar ju inte vi, jo om man lägger ihop alla minutrar per vecka såla just på med min särbo, 4 timmar bara, så nu ska jag med dra mig mot sängen
Vi båda är bra på babbla!Så länge pratar ju inte vi, jo om man lägger ihop alla minutrar per vecka så
Han ska till mig i helgen så de blir trångt i sängen igen. Nog för att jag har en 180 säng, men har man en katt som ligget I mitten så.
Och vi nja ,tycker vi babblar rätt bra på våra jobb när vi pratar med kunder, han är på sitt jobb och pratar och jag på mitt jobb och pratar..Vi båda är bra på babbla!
hon ringer på morgonen runt 6 och vi pratar när hon går till jobbet. tyvärr jobbar hon nära sitt hemOch vi nja ,tycker vi babblar rätt bra på våra jobb när vi pratar med kunder, han är på sitt jobb och pratar och jag på mitt jobb och pratar..
Men sen ringer han och väcker mig på morgnarna med för han vet om att jag kan vända på röven och somna om