Mannen i sängen är alltså inte särbon?Pratat med särbon i mobilen och nu ligger man i sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mannen i sängen är alltså inte särbon?Pratat med särbon i mobilen och nu ligger man i sängen
Nej, myzzan har lagt sig i sängen. Så tolkar jag det som i alla fall!Mannen i sängen är alltså inte särbon?
Jag gjorde ett klumpigt försök att skoja till detNej, myzzan har lagt sig i sängen. Så tolkar jag det som i alla fall!
Jag gjorde ett klumpigt försök att skoja till det
Hur är det med väska? har du fåt i dig vatten ordentligt?Jag känner mig bakis utan att jag drack något igår
Hur är det med väska? har du fåt i dig vatten ordentligt?
Du har alltså gått miste om ett ypperligt tillfälle att dricka?Jag känner mig bakis utan att jag drack något igår
Dvs. yrsel eller? Stackare. Låter, baserat på vad du skrev om häromveckan, som kroppen säger ifrån en del.Alltså jag är åksjuk. Jag åker ingenting Vad håller kroppaset på meeeed
Nja jag brukar inte bli yr när jag är åksjuk, snarare illamående och lite skakis.Dvs. yrsel eller? Stackare. Låter, baserat på vad du skrev om häromveckan, som kroppen säger ifrån en del.
Ah, okej. Jag tolkade det lite fel då, som kanske lite ostadig också med tanke på att illamående och skakis kan man ju bli av väldigt många saker annat än åksjukaNja jag brukar inte bli yr när jag är åksjuk, snarare illamående och lite skakis.
Så där höll min kropp på med precis innan jag kraschade p.g.a. utmattningssyndrom. Illamående som kändes precis som åksjuka, migrän varje vecka och jättemärkliga nervryckningar i musklerna. Kroppen sänder helt enkelt ut akutsignaler att den snart inte klarar mer.Alltså jag är åksjuk. Jag åker ingenting Vad håller kroppaset på meeeed
Ah, okej. Jag tolkade det lite fel då, som kanske lite ostadig också med tanke på att illamående och skakis kan man ju bli av väldigt många saker annat än åksjuka
Så där höll min kropp på med precis innan jag kraschade p.g.a. utmattningssyndrom. Illamående som kändes precis som åksjuka, migrän varje vecka och jättemärkliga nervryckningar i musklerna. Kroppen sänder helt enkelt ut akutsignaler att den snart inte klarar mer.
Ta hand om dig ordentligt, du ska orka i många år till och framförallt orka med dina glädjeämnen i livet.
Du har alltså gått miste om ett ypperligt tillfälle att dricka?
Ungefär sådär var det för en vän till mig i samband med utmattningssyndrom också. Lite därför jag reagerade. Jag själv har problem med illamående och åksjuka överlag, men jag är ett dåligt exempel eftersom att mitt centrala nervsystem är lite uppfuckat pga. sjukdom.Så där höll min kropp på med precis innan jag kraschade p.g.a. utmattningssyndrom. Illamående som kändes precis som åksjuka, migrän varje vecka och jättemärkliga nervryckningar i musklerna. Kroppen sänder helt enkelt ut akutsignaler att den snart inte klarar mer.
Ta hand om dig ordentligt, du ska orka i många år till och framförallt orka med dina glädjeämnen i livet.