Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är dyrt, blött och kallt (och husen är katastrofalt isolerade).
Hjälpte det?
Varit hos hästen mycket senaste dagarna, såklart. Även pratat med vår gamla medryttare som vill komma ut och säga hejdå till veckan. Och hästens uppfödare som skulle tända ett ljus för honom på fredag.
Men idag mår jag så kasst över situationen att jag skippar stallet och åker in till stan och kollar konst istället. Behöver distrahera tankarna lite.
Nästa vecka blir tung.
Raggmunk, lax i ugn, laxpasta, flygande jakob, stuvade makaroner med köttbullar/falukorv vad man nu vill haBra förslag! Tack
Såg att Truss vill låna pengar för att kunna sänka skatten för höginkomsttagarna och samtidigt skära i bidragen till låginkomsttagarna, arbetslösa, sjukskrivna och liknande. Tydligen börjar tom hennes eget parti göra uppror.
Jag älskade York när jag pluggade där, trots att det var kallt, blött, dyrt och blåsigt. Om jag inte varit urfattig student hade jag verkligen velat se mer av England och Skottland.
Det var det länge sedan jag åt, så tack för tips!! Det blir det att laga nästa helgHar ugnspannkaka med bacon i ugnen. Barnet gnäller i förväg om att han inte vill ha. Kommer äta när det serveras vispad grädde till.
Bara tillfälligt som jag förstod detKollar Landet Runt. Var är Henrik Kruusval? Ny programledare.
Vilken tur för mig o otur för din kaka att jag bara är 20 min bort typ
Starten var bredvid polishuset och så var det däromkring och målet i bruksparken tror jag. Regnit var det iaf.