Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos hästen mycket senaste dagarna, såklart. Även pratat med vår gamla medryttare som vill komma ut och säga hejdå till veckan. Och hästens uppfödare som skulle tända ett ljus för honom på fredag.
Men idag mår jag så kasst över situationen att jag skippar stallet och åker in till stan och kollar konst istället. Behöver distrahera tankarna lite.
Nästa vecka blir tung.
 
Varit hos hästen mycket senaste dagarna, såklart. Även pratat med vår gamla medryttare som vill komma ut och säga hejdå till veckan. Och hästens uppfödare som skulle tända ett ljus för honom på fredag.
Men idag mår jag så kasst över situationen att jag skippar stallet och åker in till stan och kollar konst istället. Behöver distrahera tankarna lite.
Nästa vecka blir tung.
Skickar styrkekramar om du vill ha ❤️ Det måste vara en så jobbig situation.
 
Idag är jag sjukt seg 😂 Eh kan ha sovit bort ett par tre timmar eller så. Gör väl i för sig inget för det regnar, stallet är färdigt osv. Ska hänga tvätt nu tänkte jag sen får vi se 😜 Nja jag är inte gjord för höst vilket jag konstaterar varje år.
 
Hemma och har lämnat barnet! Nu tror jag det får bli en kopp kaffe innan jag börjar med något annat! En kompis ringer vid 17 för vårt vanliga söndagssamtal där vi lagar mat och grejar tillsammans. Har blivit en fin tradition 🥰
 
Hundpromenad
 

Bifogade filer

  • 20221002_141744.webp
    20221002_141744.webp
    558,3 KB · Visningar: 46
Hönsmamman i mig säger att jag gjorde ett bra val av kläder till fabror Trule idag ♥️ Usch har regnat hela dagen, håller på med kampanj vi måste bygga ett hus åt trule så han slipper stå i regnet. Husse har börjat fundera på hur det ska gå till. Vi får se om vi lyckas 🧐 Majsan har sitt hus inne i gamla stallet frågan är om man skulle kunna göra så Trule kommer in där med..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 439
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp