I Samhalls stora tvättstugaVad jobbar du med? Ta ett snack med chefen?
Hjälper inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Samhalls stora tvättstugaVad jobbar du med? Ta ett snack med chefen?
Ja det är mkt för en tidningÅh, vår här som morfar har kostar mellan 3 och 4000 tusen nu om året....
Usch. Hade också det men blev räddad av p-sprutor.Har världens mensvärk. Igen. Så jäkla trött på eländet!
Jag har norgesic, men det är ju paraflex i den om jag fattat rätt. Ska försöka komma ihåg att be den jag får träffa på vc nästa vecka om det går att byta till alternativet med bara muskelavslappnande och ingen smärtstillande. Oftast hjälper det med själva avslappningen för att huvudvärken ska försvinna, så känns otroligt onödigt att ta smärtstillande då.Paraflex? Guds gåva till mänskligheten insåg jag när jag hade spänningshuvudvärk som inte ville ge sig... och tar det nu igen! Det för med sig lite onödiga biverkningar, men vad gör man inte...
Chefens syster bor i Florida Fort Lauderdale.Hurricane Ian gick förbi där med små marginaler så dom slapp orkanen men vindarna kände dom .For ungefar 3 timmar sedan var Ian en Category 4 Hurricane och hade en sustained (nar man raknar in alla vindar och anger en medel hastighet) av 241 kilometer i timman.
The Weather channel och flera andra sander ocksa Ian live. Jag sag just en bild fran Fort Myer's Beach. Hurricanes ar inte att leka med.