Varmt, hatar det. Men nu är det långhelg i alla fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med andra ord funkar nya maskinen alldeles utmärktHar dragit igång tvättmaskin nr 2... så skönt att få undan allt som hopat sig!
Med andra ord funkar nya maskinen alldeles utmärkt
Ikväll är det dags för juniorerna, så förbered er för sötchock!Så fint
Har den stått sen förra sommaren så ... byt bensin.Trixar med att få igång åkgräsklipparen....den vill inte.
Nei, det är inte alls oförskämt. Jag tog manikyr,fixade håret och hade tänkt mig lite shopping men det blev inte så mycket. Köpte nya ljusblå lakan med segelbåtar på och där tog inspirationen slut. Hittade inget i klädväg men däremot lite lyxmat. Färska räkor, biffar (Charolaise) och de dyraste norska jordgubbar jag någonsin köpt. Det är ju trots allt midsommar i Sverige imorgon.Är det bara jag som råkade bli nyfiken på vad du ska skämma bort dig med? Eller anses det oartigt att vara så nyfiken?
Kan vara membranet i förgasaren som tagit stryk, nog ett jobb för verkstan isf.Ny bensin och den är körd i iår.
Även nytt tändstift.
Ja antagligen..kunnig son kommer och kollar på söndag. Och hjälpa mig få till verkstad om det behövs. Haft mycket problem med denna "minitraktor" . Körde förgångare i 15 år utan problem, denna är det något med varje säsong.Kan vara membranet i förgasaren som tagit stryk, nog ett jobb för verkstan isf.