Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för bett han har? Tänker på pinnen som går ner, vad har den för effekt?Åkte ut med Trule man på skogen innan det blev för varmt på morgonen Han var så glad öronen klippte hela rundan. Dock är vi lite oense om när matte vill spola alla ben med kallvatten Mycket onödigt hälsar han, dumheter vem tusan vill duscha kallt. Men nu är stallet klart för idag och jag tänker inta läget solstol och rör dig inte ur fläcken medan du dricker kaffe och lyssnar på ljudbok i hörlurar
Visa bifogad fil 93559
Han har ett vanligt tredelat travbett med halva parerstänger på båda sidor Ska väl göra det tydligare när man svänger är väl tanken. Truleman går lika bra med och utan ingen större skillnad på honom då han är känslig i munnen. Men just det här bettet får han tävla på därför han oftast går med detVad är det för bett han har? Tänker på pinnen som går ner, vad har den för effekt?
Perfekt inställning enligt mig.Nu skall jag ut och skämma bort mig själv. Mitt s k lyxkonto stod nästan orört under pandemien så nu är det dags för lite slösande.
På lyxkontot sätter jag extra pengar, presentpengar, oväntat överblivna pengar och används till roliga saker och "onödig" shopping och får inte användas till tråkigheter som räkningar och sådant.
Är det bara jag som råkade bli nyfiken på vad du ska skämma bort dig med? Eller anses det oartigt att vara så nyfiken?Nu skall jag ut och skämma bort mig själv. Mitt s k lyxkonto stod nästan orört under pandemien så nu är det dags för lite slösande.
På lyxkontot sätter jag extra pengar, presentpengar, oväntat överblivna pengar och används till roliga saker och "onödig" shopping och får inte användas till tråkigheter som räkningar och sådant.
Så fintNågra av hästarna som travade förbi ikväll!
Min andra veckas semester bär mot slutet nu, har en vecka kvar bara, hoppas vädret fortsätter så här i alla fall!SEMESTER! Lagom till att det ska bli kanonväder också