Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte ut med Trule man på skogen innan det blev för varmt på morgonen ❤️ Han var så glad öronen klippte hela rundan. Dock är vi lite oense om när matte vill spola alla ben med kallvatten 😂 Mycket onödigt hälsar han, dumheter vem tusan vill duscha kallt. Men nu är stallet klart för idag och jag tänker inta läget solstol och rör dig inte ur fläcken medan du dricker kaffe och lyssnar på ljudbok i hörlurar 🤩

IMG_20220623_102028787.webp
 
Åkte ut med Trule man på skogen innan det blev för varmt på morgonen ❤️ Han var så glad öronen klippte hela rundan. Dock är vi lite oense om när matte vill spola alla ben med kallvatten 😂 Mycket onödigt hälsar han, dumheter vem tusan vill duscha kallt. Men nu är stallet klart för idag och jag tänker inta läget solstol och rör dig inte ur fläcken medan du dricker kaffe och lyssnar på ljudbok i hörlurar 🤩

Visa bifogad fil 93559
Vad är det för bett han har? Tänker på pinnen som går ner, vad har den för effekt?
 
Vad är det för bett han har? Tänker på pinnen som går ner, vad har den för effekt?
Han har ett vanligt tredelat travbett med halva parerstänger på båda sidor 😅 Ska väl göra det tydligare när man svänger är väl tanken. Truleman går lika bra med och utan ingen större skillnad på honom då han är känslig i munnen. Men just det här bettet får han tävla på därför han oftast går med det 😊
 
Nu skall jag ut och skämma bort mig själv. Mitt s k lyxkonto stod nästan orört under pandemien så nu är det dags för lite slösande.

På lyxkontot sätter jag extra pengar, presentpengar, oväntat överblivna pengar och används till roliga saker och "onödig" shopping och får inte användas till tråkigheter som räkningar och sådant.
 
Nu skall jag ut och skämma bort mig själv. Mitt s k lyxkonto stod nästan orört under pandemien så nu är det dags för lite slösande.

På lyxkontot sätter jag extra pengar, presentpengar, oväntat överblivna pengar och används till roliga saker och "onödig" shopping och får inte användas till tråkigheter som räkningar och sådant.
Perfekt inställning enligt mig.
 
Nu skall jag ut och skämma bort mig själv. Mitt s k lyxkonto stod nästan orört under pandemien så nu är det dags för lite slösande.

På lyxkontot sätter jag extra pengar, presentpengar, oväntat överblivna pengar och används till roliga saker och "onödig" shopping och får inte användas till tråkigheter som räkningar och sådant.
Är det bara jag som råkade bli nyfiken på vad du ska skämma bort dig med? :o Eller anses det oartigt att vara så nyfiken?
 
Äter delicatoboll. Gick en runda i huset och upptäckte att jag är ensam :rofl:

Tänkte göra livet intressantare för min kollega som kommer vara här själv nästa vecka och skriva "Ååååh semester! Ha! Hur mår du?" med en qr-kod på vår tavla för viktiga meddelanden :angel:
Tänkte försöka få honom att börja lyssna på podd :D
 
Mår betydligt bättre, grejar ikapp hemma i lugn och ro och var en sväng till närbutiken, småhandel (hoppas mamma hittar fina jordgubbar i stan då dessa var inte helt bra), slängt skräp och pantat. Vi har ju varmt inne så jag dricker ordentligt men tycker jag känner mig lite "svajig" I huvudet men kom ju på att jag just nu varit såå stel i nackmuskler och axlar- pga spänt mig. Inte konstigt då! Sitter just nu ute och äter en pastasallad till lunch och njuter av att det fläktar, lugnet och fågelkvitter 😍.
 
Har snart klarat av första veckan av 7
Har mest vilat faktiskt.
Förutom igår när jag var till Örebro.
Jag har ju svårt att sitta mycket så antingen rör jag mig eller så ligger jag.
Ska dammsuga lite nu och sen laga mat.
Min hjärna och mitt hjärta skenar på i arbetstempo medan kroppen tar det lugnt

Inte helt kompatibelt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 213
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 040
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 790
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 251
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp