Nu blev jag ju sugen på att ta mig ut på exkursion!
Det är aldrig fel... även om jag kanske inte är HELT opartisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag ju sugen på att ta mig ut på exkursion!
Usch borde sjukanmält mig istället. Vi är redan underbemannade. Men jag känner mig bara gråtig och lite vimmelkantig och dessutom glasögonen som gör mig ännu mer "snurrig/ovant/sämre styrka då linserna inte kommit i tid; inte bättre av att de försämrat den jäkla postgången. Inte alls säker på att jag klarar av att göra ett bra jobb/orka hålla mig uppe ordentligt. Vätskebalansen och allt är säkert satt ur spel inte minst....
Jag gjorde samma igår, trots att jag också tyckte de var jättedyra. Har inte ätit dem än men putsade är deVar just upp till affären... och kunde inte låta bli att köpa svenska jordgubbar. De var för dyra egentligen men superfina och jättegoda så det blir sådana till efterrätt idag
Ja det är riktigt kniviga frågor. Ju äldre jag blir desto svårare tycker jag det är att inta definitiva positioner. Världen är otroligt komplex. Lättare var det när man var ung och hade tvärsäkra svar på allt! Ser tillbaka och tycker mina stackars föräldrar hade väldigt mycket tålamod i många hänseendenPrecis vad jag försökte få fram också. Men det "gilla" visst inte.
Jag har också haft problem med aktivism, jag har jobbat med försöksdjur. Hur många dödshot tror ni att jag fick då? Men jag kan ändå skilja på person och person.
Jag gjorde samma igår, trots att jag också tyckte de var jättedyra. Har inte ätit dem än men putsade är de
Jag köpte två liter och de var verkligen fina allihopa. Det är ju skillnad om en hittar en massa fula under.
Jag känner hur jag blir förbannad bara av att tänka på det.
Vi hade en försäljare här förra året som verkade ha gjort det till en affärsidé, att ha fula, dåliga, omogna gubbar i botten och några jättefina ovanpå.
Han var inte långvarig kan jag ju säga.
Ja, och dessutom ställa sig på liten ort (800 invånare). Hur korkad får man bli?Göra så är ju så himla korkat för ryktet sprider sig ju snabbt. Här är de jätteschyssta, visar det sig att det är något fel på dem är det bara att gå tillbaka med dem (en behöver givetvis kvittot då).
Ska jag också göra nuHar gjort en massa roligt i trädgården... så nu är det väl dags att attackera gräsmattan. Igen
Kanske inte men mådde skit av huvudvärk igår av allt gråt osv dessutom varmt på jobbet så skadar ju inte att boosta med lite vätskeersättning iafDin vätskebalans behöver du nog inte oroa dig för uppepå allt annat. Friska kroppar sköter den balansen alldeles på egen hand med bravur. Beklagar förlusten med kissen!
Men åhKronofogdens existensminimum tar inte hänsyn till allt
Så ibland är det värre än vanligt.
Jag har mat i kyl och frys
Det jag kan behöva är mjölk och eventuellt kaffe.
Har ju levt så här i 15 år och kommer göra det livet ut.Men åh