Det är svårt att rensa bort döda grenar från rosorna när stjälpredan (aka Isis) lägger näsan i blöt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så härligt att du äntligen kom iväg!
Fint väder idag och jag funderar på att åka till havet. Men nackdelen med havet här är alla klippor, är så hårt att sitta på..
Haha, det är iofs helt sant!Ser inte problemet, varför sitta på dem när en kan stå upp och titta på dem?
/geologen
Haha, det är iofs helt sant!
/hon som läst en massa geologi för konstens skull
Nu blev jag ju sugen på att ta mig ut på exkursion!Ni har ju lite läckra migmatiter i området och (på vissa ställen) imponerande pegmatiter
Haha samma här. Hade hanen levt och varit inne hade det kravet redan kommit vid 3-tidenHär talade katten om för mig att hon ville GÅ UT strax efter kl 6 Helt ok, jag var halvvaken ändå
Förlåt mig men jösses så jobbigt att ha det sådär! Låter som du knappt får någon lön juVaken sen ett tag
Ont i fötterna
Dricker kaffe och funderar på hur jag ska spendera mina sista 50 kr
Vad kommer jag att behöva de närmaste 14 dagarna liksom.
Precis vad jag försökte få fram också. Men det "gilla" visst inte.Men min poäng är ju att det inte är alla aktivister som bedriver sin aktivism på det sättet? Min poäng är inte att förneka att det sker och att det är ett problem. Men, jag känner att jag nu mest upprepar mig, så jag föreslår att vi släpper det.
Kronofogdens existensminimum tar inte hänsyn till alltFörlåt mig men jösses så jobbigt att ha det sådär! Låter som du knappt får någon lön ju