De kan men det är inte troligt att du märker något eftersom de flesta inte kan bita genom skinnet på en människa.Kanske en stor broms? Tror inte (svenska) vilda spindlar brukar bita människor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kan men det är inte troligt att du märker något eftersom de flesta inte kan bita genom skinnet på en människa.Kanske en stor broms? Tror inte (svenska) vilda spindlar brukar bita människor.
Näe, hur sjukt är detNy tråd!
Vet ni hur sjukt det känns att jag börjar jobba imorgon?
Det var det kändes lite konstigt men det var helt rättVar det rätt?
Äntligen! Kanhända måste jag pina mig igenom dagens möten innan . Men jag är beredd att omvärdera det beslutet efter lunch.
Såna kolleger ska man ha!Nämnde för kollegan att jag skulle ha med fiskpanetter i dag. Han blev upprörd när jag sa att jag skulle ha felix remouladsås. Kom i morse med hemmagjord remouladsås och sa åt mig att jag inte fick äta felix
Herrejösses vilken god remouladsås Sitter och skrapar burken just nu
Jag kan säga det. Men det vore inte sant.Säg att du jobbar skift
Jag kan säga det. Men det vore inte sant.
Sorry, jag var bara tvungen
Ja fy vad det började regna!
Idag skulle elmätaren i vår föreningslokal bytas. Jag hade bokat in dem mellan 7-9. Halv sju ringer det och en kille berättar att han ska byta elmätare. Japp svarar jag. Jag räknar med att åka dit till kl 7.
Jag ringer för folk brukar inte vara hemma när vi kommer säger han (Hemma? I en samlingslokal?) Frågar när han planerar dyka upp. -Jag är på plats säger han. Så jag slänger mig i bilen och åker dit. Mycket riktigt står en företagsbil på vår parkering.
Så många frågor. Varför ringer han för att påminna, en halvtimme innan jag bokat in dem? Varför väntade han sig att nån skulle vara "hemma" i en samlingslokal?
"I told you so" då?
Min nya ytterdörr är faktiskt också färdig nu den beställde jag i aprilHantverkare... men normalt dyker de ju inte upp alls eller är gravt försenade!
Min nya ytterdörr är faktiskt också färdig nu den beställde jag i april
April 2021 alltså
Nej tack och lov!Ingen åska?