Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde göra sådan minneskapsel nu där jag spelar in "Jag heter EZMK och jag tycker projekt x är en dålig idé". Kan stå med dagens tidning för äkthetNej, du kommer att få en utskällning för att det inte fungerar
Borde göra sådan minneskapsel nu där jag spelar in "Jag heter EZMK och jag tycker projekt x är en dålig idé". Kan stå med dagens tidning för äkthet
Sedan kan de inte tvinga mig att ta uppdraget, utan jag kan prioritera annat från andra verksamheter tills de samlat ihop lite mer förnuft.
Hemmagjort är alltid bäst. Häromdagen fick jag frågan vilken vaniljsås som serverades? Jag tittade lite gråtandes om det var receptet som hon ville ha. Nä bara veta vilken sort det var. Ja hemmagjord var svaret. Enkelt och smidigt och mycket godare.Nämnde för kollegan att jag skulle ha med fiskpanetter i dag. Han blev upprörd när jag sa att jag skulle ha felix remouladsås. Kom i morse med hemmagjord remouladsås och sa åt mig att jag inte fick äta felix
Herrejösses vilken god remouladsås Sitter och skrapar burken just nu
Nu kan jag utvärdera baket med manitoba cream.
Slutsats - inte nån omvälvande skillnad. Jäste bra och degen var lie klibbigare än jag är van vid. Smaken skiljer inte.
Lika bra jäsning får jag med bra temperatur i köket och exakt mätning av degvätskans temp. Mao inte värt extrakostnaden.
Kanske annat för surdegsfantasterna?
Jag hamnade i en lite liknande situation (jag misstänkte att mina uppdragsgivare inte tagit hänsyn till alla parametrar när de planerade ett borrhål). Jag skickade ett mail där jag frågade om de tänkt på xx och yy. Det mailet ignorerades.
När sedan borrningarna inte gav det resultat de var ute efter så fick alla tuppjuck och började ifrågasätta om jag satt ut hålet rätt och om borrarna skött sitt jobb. Jag hänvisade till mitt mail zz datum (hålet betedde sig precis som jag trodde det skulle göra och det var enligt hur de normalt gör, dvs inget konstigt alls). Jag fick inget svar på mitt mail men det blev väldigt tyst...
Jo jag sa det
Men den här försäkringen var ju sååååå bra för deras jurister skötte ju allt med anmälningar och rättegångar och jag behövde ju bara ringa dom om det hände så skulle aaaaallt ordna sig för bara 129:- i månaden
Hur kan det gå ihop sig med tanke på juristers timlöner
Nänänä glöm det
Oki. Jag bakar ju aldrig på enbart vitt mjöl så det är kanske meningslöst med det mjölet.Jag använder det gärna för såna där helvita frallor - de får stora luftbubblor och en sådär perfekt yta (lite vatten som krackelerar den på rätt sätt). För mig är det mer struktur efter jäsning och gräddning än någon påtaglig smakskillnad som är det braiga.
Min favorit är ändå att vilja svara "jag är förvånad över att du kan skriva när du inte ens kan läsa" om de svarar på mail utan utan att svara på frågorna man ställt.
Be dem plocka ihop en tallrik och ställa undan åt dig?Sitter i bilkö på väg till brorsdotterns studentmottagning jag hoppas bara att det finns mat kvar, jag är hungrig och brorsan är duktig grillare jag har mina prioriteringar!
Vi är fyra storätare i bilen så det krävs mera än en tallrik men jag tror och hoppas att de tar det lugnt, plus att jag skickade ett sms om att spara lite mat åt ossBe dem plocka ihop en tallrik och ställa undan åt dig?
Skulle inte ha sagt det där, sitter i kö igenVi är fyra storätare i bilen så det krävs mera än en tallrik men jag tror och hoppas att de tar det lugnt, plus att jag skickade ett sms om att spara lite mat åt oss
Men vi är förbi olyckan numera och kör för fullt!