Jag tycker det är spännande och trevligt att åka solo.Bokat resa inför sommaren. Ska åka helt solo, sjukt nervös!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är spännande och trevligt att åka solo.Bokat resa inför sommaren. Ska åka helt solo, sjukt nervös!
Vad är Onglet?
Men varför W och inte V?Västerbottenost!
Aha, visste jag inte!Njurtapp, från nöt
Okej!Jag googlade har heter det "plate" och ar den del som sitter mellan brisket och flank pa ett stycknings schema for en ko.
Gammal stavning?Men varför W och inte V?
Kallt här också. Tror att termometern visade 7 grader ute när jag kollade sist. Satte på luftvärmepumpen för en stund sedan och eldade i kaminen i förmiddags. På söndag ska det bli 18 grader och sol och den förbenade blåsten ska avta !Det är så sjukt kallt! Jag har liksom satt igång värmen för första gången på en månad, sitter under en filt och fryser ändå - och jag är den som går i shorts i Januari. Komme Juni, komme sommar, tack!
finns inget bättre än att resa självBokat resa inför sommaren. Ska åka helt solo, sjukt nervös!
Vette sjutton. Jag gissar typ marknadsföring, det ser snyggare ut eller nåt.Gammal stavning?
Husse åt maten ståendes...Kom hem efter att handlat. Det var inte så många som jag befarat på Willys. Megara låg på datorstolen så jag kom inte åt datorn och la mig på soffan i väntan på att hon skulle flytta på sig. Jag ägd? Neeej då
Jag tror det är för coolhetsfaktorn. Lite som att dansband slutar på Z. Det är lite coolare helt enkelt.Vette sjutton. Jag gissar typ marknadsföring, det ser snyggare ut eller nåt.