Oj, vad har du frisör som man kan få tid så?Gick förbi frisören och bokade tid imorgon
Ska snagga av mig lite.
Ska försöka orka dammsuga imorgon
Ska tvätta med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, vad har du frisör som man kan få tid så?Gick förbi frisören och bokade tid imorgon
Ska snagga av mig lite.
Ska försöka orka dammsuga imorgon
Ska tvätta med
Han är utländskOj, vad har du frisör som man kan få tid så?
Buskavel, helt klart.På en granngård står det åtta plastbåtar. Ägaren - en man! - bor typ tio mil bort så gården står tom. Men det tillkommer nån udda båt då och då.
Högst oklart varför.
Bokat resa inför sommaren. Ska åka helt solo, sjukt nervös!
Här brukar det inte vara några problem när jag mockar men (våra lådor står under trappen) när sambon drar fram första lådan så blir det akut och BÅDA katterna måste naturligtvis ha just den han håller på med...Megara brukar inte göra det, och gör hon det så är det när jag kommer med spaden Dessutom hjälper det begränsat. Även om hon varit på lådan annonserar hon tydligt att hon måste gå NU.
När den väl var på plats med helt nytt och väldoftande strö - jag använder Greenwoods natural fiber som luktar trä - så gick hon inte på lådan på tre timmar men var där omedelbart bara för att krafsa runt. Lådan står I arbetsrummet så jag har koll på när hon går och inte. Ibland är jag på väg till vet med misstänkt uvi ibland inser jag att hon är en... katt.
Vad är Onglet?Vad ska jag äta imorgon?! Funderar på Onglet.
Vad är Onglet?
Ska (försöka) lära mig surfa i Portugal och förhoppningsvis skärpa mina social skills.Imponerande!
Jag skulle vilja åka till Australien (själv) men har inte vågat, eller hunnit, ännu.. vart ska du?