Hoppas att det går bra!I väntan på sedering inför datormografiVisa bifogad fil 91665
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att det går bra!I väntan på sedering inför datormografiVisa bifogad fil 91665
Byt lösenord genast.Men va fan. Min mobil skickade en länk till folk jag känner men inte är fb-vän med????
Oklart vad det är för länk. Jag har bett dem radera fort som bara den
Börja mocka lådan. Det brukar iaf funka när husse i huset gör det. Då måste de gå på den han rensar eller precis rensat.
Jag försöker återfinna jobbmotivationen. Jag hade massor av driv och inspiration hela morgonen, men sen gick jag och gjorde kaffe och *poff* så var det plötsligt svårt att hitta tillbaka till jobbet. Hoppas att en kvarts paus för att hänga här hjälper.
Önskar att vi hade långhelg här borta också men vi får vackert vänta till nästa vecka. Då är det ledigt torsdag-söndag minsann, ska bli skönt! Och jag ska på ridläger! (på tal om att inte stanna hemma på semestern alltså )
Jag försöker återfinna jobbmotivationen. Jag hade massor av driv och inspiration hela morgonen, men sen gick jag och gjorde kaffe och *poff* så var det plötsligt svårt att hitta tillbaka till jobbet. Hoppas att en kvarts paus för att hänga här hjälper.
Önskar att vi hade långhelg här borta också men vi får vackert vänta till nästa vecka. Då är det ledigt torsdag-söndag minsann, ska bli skönt! Och jag ska på ridläger! (på tal om att inte stanna hemma på semestern alltså )
WB till allt glöm parmesan WB på pasta!
WB till rödvin
Sedan gillar jag spanska hårdostar också, gärna en lätt rökt fårost!
Västerbottenost!Vi har ocksa langhelg den har helgen Pa Mondag ar det Memorial day och ledigt ... och sedan ar det bara 11 arbetsdagar kvar till sommarlov!
Vad AR WB for ost?
Går väl inte att brygga för snabbt med en sån?Har bryggt kaffe i mokabryggare för första gången, gick sådär...
Bryggde för snabbt tror jag, skållhett och vattnigt
Vem tror du vinner på söndag?Laddar för att gå ner till Solvalla med familjen och titta på trav
Elitloppet en gång om året!