Nej från kungsbergs gård. Inte riktigt lika lokalt, men en djurhållning som känns bra för mig.Från gnesta chark?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej från kungsbergs gård. Inte riktigt lika lokalt, men en djurhållning som känns bra för mig.Från gnesta chark?
åhhhhhh jag älskar Brasov!!Vi har ätit lunch i Brasov och dessutom shoppat två par cityshorts och en t-shirt till dottern
Dottern åt hamburgare och jag tog en väldigt god pasta
Visa bifogad fil 91603
Två arbetsdagar (nåja, mätt i deras mått, 2,5 i mina mått) senare har två nya fixat det den andra fuckat upp. Jag orkar inte tjafsa med den som fuckade upp saker och har betalat hysteriskt mycket pengar till denne och kommer få en lagom faktura även på de som hjälpte oss att få det gjort. Men nu jävlar är det klart! Vilka guldgrabbar som kom och fixade med kort varsel! nu får bannemig resten bara flyta på! Överväger om jag ska skriva ett dåligt omdöme till personen eller om jag ska släppa det helt och gå vidare. Se det som en dyr läxa där jag borde lyssnat på min magkänsla.Försöker ta igen mig efter att ha konstaterat att en hantverkares "jag kan" i det här fallet betydde "jag har inte en jävla aning om vad jag gör". Hen har gjort så jävla fel på så många ställen i ett jobb där det är mycket viktigt att det blir rätt pga annars blir det fuktskador vill bara lägga mig i en hög och dö, orkar inte med såna här!
Är det inte lite som när man är på bilresa och är som längst från rimliga rastplats? Då JÄVLAR blir man kissnödig!Grubblar på när Megara kissade/bajsade senast. Jag vill tömma och skura lådan men hon blir alltid hysteriskt kissnödig så fort jag tar bort den för att rengöras - hela processen tar 20 minuter, en halvtimme men hon bara måste gå just då.
Börja mocka lådan. Det brukar iaf funka när husse i huset gör det. Då måste de gå på den han rensar eller precis rensat.Grubblar på när Megara kissade/bajsade senast. Jag vill tömma och skura lådan men hon blir alltid hysteriskt kissnödig så fort jag tar bort den för att rengöras - hela processen tar 20 minuter, en halvtimme men hon bara måste gå just då.