Ja, det är ett W i varumärket.Vette sjutton. Jag gissar typ marknadsföring, det ser snyggare ut eller nåt.
Så det är västerbottenost med varumärket Wästerbotten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ett W i varumärket.Vette sjutton. Jag gissar typ marknadsföring, det ser snyggare ut eller nåt.
Buskavel, helt klart.
Nu ska jag sova, god natt
Gonatt. Jag fnular på om jag skall gå upp.Nu ska jag sova, god natt
Sju på morgonenG'night ... klockan har ar nu 10 pm och jag ar snart pa vag i sang ocksa. Vad kan klockan vara hos dig?
G'night ... klockan har ar nu 10 pm och jag ar snart pa vag i sang ocksa. Vad kan klockan vara hos dig?
Vad @Krålus sa. Jag har jobbat natt (22-06) och går 20-06 inatt
Har du varit och fått det kollat så inget är brutet?Trillade i stalltrappan igår. Missade sista steget, hamnade på kanten av det så foten vek sig och efter det kom all min tyngd på det. Skrek rakt ut och tårarna forsade. Har bitvis haft otroligt ont till och från under gårkvällen och inatt. Blir ingen restaurang för mig
Nej Får se hur det blir nu under förmiddagen. Har tagit bort lindan.Har du varit och fått det kollat så inget är brutet?
Visst kan det vara marknadsföring, men så här stavades Västerbotten i en jordebok från 1783.Vette sjutton. Jag gissar typ marknadsföring, det ser snyggare ut eller nåt.
Var ska ni idag? Har ni varit på parlamentet?Dags att äta frukost! Sedan ska vi ge oss ut på upptäcktsfärd
Gör det för sjutton!Nej Får se hur det blir nu under förmiddagen. Har tagit bort lindan.
Osedvanligt prydligt skrivet, vill jag nog påstå. De flesta har en betydligt värre handstil än det där.Visst kan det vara marknadsföring, men så här stavades Västerbotten i en jordebok från 1783.
Visa bifogad fil 91708
Ja, ibland är det snyggt !Osedvanligt prydligt skrivet, vill jag nog påstå. De flesta har en betydligt värre handstil än det där.