Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar gälla i större delen av Europa.
https://svt.se/nyheter/utrikes/langa-koer-pa-flera-flygplatser-i-europa
Hundarna återlämande. Stort skåp släpat iväg. Jag vill vill vill tapetsera nu. Men måste köpa tapeten först
Har äntligen hittat något som gör att Megara skulle sluta tugga. Äter flytande theralen och det var en tesked som jag använt det till på skrivbordet (torkat men inte diskat) som Megara försökte smaska på. Hon studsade bakåt och gick och slickade sig om munnen och vispade runt med tungan och gnuggade huvudet. Har full förståelse eftersom det verkligen smakar vidrigt.
Nu att försöka få min läkare att skriva ut fyra liter för att gnugga in alla kablar med
Fy helskotta vad illa Torsten fiser efter den pajade magen inatt och imorse
Jag har tänt doftljus
Hur har det gått?Röntgad och väntar på svar.
jajjamänKemisk krigföring!
Inget brutet men jag har väldigt ont över ledbandet så är en stukning. Kan inte stå på foten och bara vinkla foten ett par cm. Var svårt när jag skulle röntgas med tårna mot ansiktet Kryckor och vila. Tydligen kan svåra stukningar ta upp till 10-12 veckor för att bli bra Återstår att se hur lång tid det tar för mig.Hur har det gått?
Skönt att inget var brutet iaf! Fast det kanske hade läkt snabbareInget brutet men jag har väldigt ont över ledbandet så är en stukning. Kan inte stå på foten och bara vinkla foten ett par cm. Var svårt när jag skulle röntgas med tårna mot ansiktet Kryckor och vila. Tydligen kan svåra stukningar ta upp till 10-12 veckor för att bli bra Återstår att se hur lång tid det tar för mig.