Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flyttar runt text i min uppsats men det hjälper inte mycket, jag skulle behöva skriva min analys men tappar fokus så fort jag försöker. Så jag ska nog ta Ville och åka och kolla om hantverkarna jobbar, sen gå en promenad med honom och hämta sandprov åt maken. Men jag ska nog börja med att stoppa i en tvättmaskin, det verkar vara trendigt idag.
Tog eld??!! Hur lyckades du med det?Installerar ny diskmaskin. Den förra tog eld
Tog eld??!! Hur lyckades du med det?
@LadyCovergirl är tvättmaskinsinfluensare!
Det gjorde någon på mitt förra jobb förra sommaren.. Det som störde mig allra mest var allt papper som gick till spillo..! Kommer ta många år att göra av med alla de pappren genom att fästa kvitton till bokföringen på :PUpptäckte förresten att någon väldigt uttråkad hacker har hackat våra skrivare på jobbet precis innan jag gick iväg för att köpa mat.
Eftersom jag själv lär vara uttråkad efter maten säger jag bara: It's on! Fick tillåtelse av IT-chefen att försöka luska ut vem/var/hur detta hänt.