Vad gör vi? Del CIX

Ska dricka kaffe och ta dagens första rast. Började plugga 06.30, ska vaccinera katter vid 10 (om nu fröken argbigga biter mig när hon märker att hon ska in i kattransporten för då får bara en katt följa med :cautious:), plugga mera och sen köra sonen till uppskrivning för AM-kort vid 14. Så medan han skriver så ska jag plugga ännu mera.
 
Kom precis in på jobbet igen. Brandlarm utlöst av en generator som slirade?
Som brandansvarig på jobbet försökte jag få med mig alla till uppsamlingsplatsen. De var faktiskt riktigt duktiga allihop! Alla gick rätt väg ut och de flesta kom ihåg att plocka med sig en jacka. De som inte kom ihåg jackan hade panikat lite, så jag funderar om jag nästa gång ska roffa åt mig min filt och de två extratröjor jag har i mitt skåp. Man vet ju inte hur länge man måste stå där ute.
Men de kunde ju låtit bli att brandlarma precis när jag skulle ta första sippen på mitt morgonte :rage:
 
Funderar på en väldigt traditionell jul i år. Kanske ska ha en riktig julbock med? :angel:
FB_IMG_1575536702171.jpg
 
Vaccinationen är gjord, och jag måste kolla igenom min kompletteringsuppgift. Glömde så klart att hämta ut den svenska versionen av boken på biblioteket :banghead:
 
Tagit mig upp ur sängen, duschat och sitter nu och broderar på en julklapp till en kompis.
Ska ta mig in till stan sedan och äta lunch med två vänner. Tänkte även kolla in lite konsthantverk och ett galleri efteråt.

Min psykolog gav mig i uppgift att strunta i min klimatångest och köpa en julklapp, gärna något i plast.. Så ska väl ta mig samman och göra det med.
 
Tagit mig upp ur sängen, duschat och sitter nu och broderar på en julklapp till en kompis.
Ska ta mig in till stan sedan och äta lunch med två vänner. Tänkte även kolla in lite konsthantverk och ett galleri efteråt.

Min psykolog gav mig i uppgift att strunta i min klimatångest och köpa en julklapp, gärna något i plast.. Så ska väl ta mig samman och göra det med.

Jag skulle också vilja lära mig att brodera, då jag vill brodera ett par strumpor. Är det himla svårt?
 
Jag är hungrig och skulle behöva gå på toa ... men jag är den enda på plats i kontoret just nu :cautious: får se hur länge jag kan stå ut.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp