Vad gör vi? Del CIX

spänningshuvudvärk dag 2.. Trodde jag blev av med den efter en god natts sömn, men nej, den kom tillbaka med full kraft när jag körde till jobbet. :meh:
Sviter i nacken efter tandutdragningen i måndags när jag fick ligga i konstig vinkel rätt länge..
Ska testa göra avslappningsövningar på lunchen och se om jag kan bli av med lite av den iaf!
 
Var hos läkaren i måndags. Hon sjukskrev mig december ut.
Ser fram emot att börja jobba. Vill verkligen. att det ska funka nu.

Annars, är klar med mitt rum. Är så nöjd. Köpte ny bäddmadrass och nya kuddar och det är sååå skönt
väntar på en matta jag har beställt. Ser fram emot att få den.
Sen, röran är helt borta. Min städerska var här i måndags och nu är allt bara så fint och rent.

Funderar på att gå och träna idag. Har inte varit på hela veckan, så det behövs verkligen.

Sista keramikgruppen i kväll för den här säsongen. Ska gå ikväll.
 
Var hos läkaren i måndags. Hon sjukskrev mig december ut.
Ser fram emot att börja jobba. Vill verkligen. att det ska funka nu.

Annars, är klar med mitt rum. Är så nöjd. Köpte ny bäddmadrass och nya kuddar och det är sååå skönt
väntar på en matta jag har beställt. Ser fram emot att få den.
Sen, röran är helt borta. Min städerska var här i måndags och nu är allt bara så fint och rent.

Funderar på att gå och träna idag. Har inte varit på hela veckan, så det behövs verkligen.

Sista keramikgruppen i kväll för den här säsongen. Ska gå ikväll.
Åh! Keramikgrupp! Är det ett studieförbund som har kursen? 😁
Haha, så fort någon nämner ordet keramik går jag igång. Går ju master i keramikkonst, och håller kurser i det, men är sjukskriven nu så utsvulten på lera..
 
Funderar just nu mycket på vad tusan jag vill med mitt liv egentligen. Så fort jag får en liten stund att tänka efter dvs. Idag är det heeeelt dött på jobbet och då sitter jag och slösurfar och våndas.
 
Tidigt em-kaffe nu :d
Varit med junior till VC, lämnat av på skolan och på vägen hem så stannade jag till vid en fin promenadväg och gick med vovvarna.
Klurigt väder, solen skiner genom tunna moln och det är +1 grad - men det är/känns kallt! Brrrrr :crazy:
 
En granne droppade av 1.5 kg "wahoo" fileer tidigare ikväll (stor fisk från barriärrrevet fiskat i morse). Nu har vi en "cook up" mellan sambon och mig.

Han gör crumbed fish and chipsmedan jag har gjort "fisk i ugn i gräddsås" serverat med ris....

Om 10 min är det serverat!
 
Du ignorerar alltså mitt hjärtas prins Alan Rickman?! Har ej kommit över hans död ännu :cry:
Älskar såklart honom också. Men mest för att han är Snape/bra skådis. Han är/var dock inte en av mina old-man-crushes.
(Colin Firth, Liam Neeson, Jeff Bridges, Kurt Russell, Gary Oldman, etc)
 
giphy.gif


Inte ha en crush på Alan? Mycket ska man höra! :p Dina andra val hedrar dig (minus Jeff Bridges, aldrig fattat honom haha) :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 976
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp