Fortfarande på dåligt humör...men nu fryyyyyyyyyyyyyyser jag också.
Rugigt dag det här.Får äta en pepparkaka och se om jag blir gladaer
Rugigt dag det här.Får äta en pepparkaka och se om jag blir gladaer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev en timmes skrik och gråt till. Ingen av dem hade lugnat sig efter mitt "brådskande telefonsamtal" utan båda stod och bankade och sparkade på dörren under de 6 minuter jag var borta.
Lite mindre skrik nu bara, de var väl trötta av att vara så arga gissar jag.
Ena pep iväg åt ena hållet, fortfarande jättearg. Andra pep iväg åt andra hållet och slängde igen dörren så allt skakade. Vi lyckades inte lösa ett skit.
Jag är helt slut, ledsen, frustrerad och skakis. Det är som att all deras negativa energi gått rakt in i mig.
Vill hem och ta en springrunda så jag kan rensa tankarna och få ur mig känslorna
Varför gör folk så?
Känner igen det lite..Reception på konsthögskola. Japp, de är vuxna.
Ja, det är genom ett studieförbund. Vuxenskolan, tror jag.Åh! Keramikgrupp! Är det ett studieförbund som har kursen?
Haha, så fort någon nämner ordet keramik går jag igång. Går ju master i keramikkonst, och håller kurser i det, men är sjukskriven nu så utsvulten på lera..
Roligt!Ja, det är genom ett studieförbund. Vuxenskolan, tror jag.
Har gått sen 2013. Det är ett härligt gäng som är där så att träffas är minst halva nöjet.
Jag vet att du inte hackar på mig, men det känns ändå, jag vet att du vill mig väl.@Tranan vet att jag inte hackar. Det skulle vara mig helt främmande.
Det blev en timmes skrik och gråt till. Ingen av dem hade lugnat sig efter mitt "brådskande telefonsamtal" utan båda stod och bankade och sparkade på dörren under de 6 minuter jag var borta.
Lite mindre skrik nu bara, de var väl trötta av att vara så arga gissar jag.
Ena pep iväg åt ena hållet, fortfarande jättearg. Andra pep iväg åt andra hållet och slängde igen dörren så allt skakade. Vi lyckades inte lösa ett skit.
Jag är helt slut, ledsen, frustrerad och skakis. Det är som att all deras negativa energi gått rakt in i mig.
Vill hem och ta en springrunda så jag kan rensa tankarna och få ur mig känslorna
Varför gör folk så?
det går bra att slöaMåste jag gå och göra något vettigt idag, t.ex måla en vägg?
Eller går det bra att jag bara sitter här vid kaminen och slöar?
DE EFTERSKÄNKER HELA SKULDEN!!
Förstår ni hur fantstiskt det är? Mitt liv är räddat.
Pepp pepp! Jag förstår dig, jag skulle också sura lite - speciellt om jag inte slösar med pengar vanligen och så tycker jag inte om vinJag vet att du inte hackar på mig, men det känns ändå, jag vet att du vill mig väl.
I går kväll var jag lite väl mörk och nere. är nog inte på topp idag heller.
försöker hålla mig över ytan. så du vet.