Vad gör vi? Del CIX

Det blev en timmes skrik och gråt till. Ingen av dem hade lugnat sig efter mitt "brådskande telefonsamtal" utan båda stod och bankade och sparkade på dörren under de 6 minuter jag var borta. :crazy:
Lite mindre skrik nu bara, de var väl trötta av att vara så arga gissar jag.

Ena pep iväg åt ena hållet, fortfarande jättearg. Andra pep iväg åt andra hållet och slängde igen dörren så allt skakade. Vi lyckades inte lösa ett skit.
Jag är helt slut, ledsen, frustrerad och skakis. Det är som att all deras negativa energi gått rakt in i mig.
Vill hem och ta en springrunda så jag kan rensa tankarna och få ur mig känslorna :arghh:
Varför gör folk så?

Jesus Amalia O_o Fy fanken att behöva ta emot sån skit på jobbet.
 
Sitter på mattehjälp, funderar dock på att gå. Läraren står och skriker på en annan elev, som från början lät rätt självsäker och hade ideer på hur hon skulle lösa. Nu vågar hon inte framföra dem längre :(

Tror jag ska gå. Det var likadant förra gången, han skrek på en annan elev då och han skrek på mig med. Trodde dock jag inbillade mig i att han beter sig så illa som han gör, så jag utmanade mig själv och bestämde mig för att ge honom en andra chans. Uppenbarligen var det inte någon inbillning sist, då det är precis samma nu.

För mig är detta med andra chanser något jag övar mycket på, jag har svårt för att frivilligt gå tillbaka till en plats där något läskigt har hänt (och jag är extremt rädd för folk som skriker på andra). Men gjorde det ändå, i hopp om att jag bara inbillade mig i att det var så illa som det är...
Mattehjälp var det ja... kanske inte lämpligt av hen att skrika på eleverna som inte förstår då :crazy:
 
Åh! Keramikgrupp! Är det ett studieförbund som har kursen? 😁
Haha, så fort någon nämner ordet keramik går jag igång. Går ju master i keramikkonst, och håller kurser i det, men är sjukskriven nu så utsvulten på lera..
Ja, det är genom ett studieförbund. Vuxenskolan, tror jag.
Har gått sen 2013. Det är ett härligt gäng som är där så att träffas är minst halva nöjet.
 
Blev ingen träning idag.
Istället satte vi upp min indiska bonad vilket var ett minst sagt krångligt förfarande.
Sen kom mattan som jag hade köpt. Tydligen med expressleverans för den skickades igår. Blev så glad.
Skickar med en bild och ursäktar den hopplöst dåliga bildkvaliteten.
DCB8D755-9277-4314-93BF-C748DD28AF9F.jpeg
 
Det blev en timmes skrik och gråt till. Ingen av dem hade lugnat sig efter mitt "brådskande telefonsamtal" utan båda stod och bankade och sparkade på dörren under de 6 minuter jag var borta. :crazy:
Lite mindre skrik nu bara, de var väl trötta av att vara så arga gissar jag.

Ena pep iväg åt ena hållet, fortfarande jättearg. Andra pep iväg åt andra hållet och slängde igen dörren så allt skakade. Vi lyckades inte lösa ett skit.
Jag är helt slut, ledsen, frustrerad och skakis. Det är som att all deras negativa energi gått rakt in i mig.
Vill hem och ta en springrunda så jag kan rensa tankarna och få ur mig känslorna :arghh:
Varför gör folk så?

Oj jag hade nog ringt chefen direkt.
 
Jag vet att du inte hackar på mig, men det känns ändå, jag vet att du vill mig väl.
I går kväll var jag lite väl mörk och nere. är nog inte på topp idag heller.
försöker hålla mig över ytan. så du vet.
Pepp pepp! Jag förstår dig, jag skulle också sura lite - speciellt om jag inte slösar med pengar vanligen och så tycker jag inte om vin :angel::D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp