Vad gör vi? Del CIX

Sitter och njuter av att robotdammsugaren sköter köksgolvet just nu. Vi hade precis lite problem med "Error Two: Open Roomba's brush cage and clean the brushes" (japp - hon pratar om sig sjÀlv i tredje person :D ). Men nu Àr hon i full gÄng igen. Vi har alldeles nyligen börjat anvÀnda Roomba lite mer igen efter ett lÄngt uppehÄll nÀr vi flyttade till detta mindre hus......

VÀntar pÄ att fudgen ska stelna i kylskÄpet :d !!

MÀkta stolt över att jag tog mig ut pÄ en liten promenad idag efter jobbet :) !
 
Har mÄlat hela eftermiddagen. Fick leverans av nybakade saffransbullar av en granne! Trevligt initiativ! Nu ska jag inom kort byta om. Ska ut och Àta trerÀtters pÄ en italiensk restaurang jag inte testat tidigare.
 
Är billigare för mig att köra bil till jobbet Ă€n att Ă„ka kollektivt.
Just ja, dom brukar ju höja varje Är. Det Àr bedrövligt att vara vuxen och behöva pendla till uni. Dom har ingen studenrabatt tyvÀrr.
Exakt! Jag tar bilen till tĂ„gstationen och det kostar 125 kr för att parkera ett dygn, Ă„ker jag buss kostar det 93 kr enkel resa. 🙄 sĂ„ tur och retur blir 186 kr och det ska alltsĂ„ höjas med 3%. 🙄
 
Vi har lyssnat pÄ förelÀsningar, vi har Àtit lunch, vi har fÄtt ett uppdrag av Socialstyrelsen, vi har jobbat pÄ det, vi har Àtit middag och nu jobbar vi vidare, inlÀmning kl 22 :eek: Vi har en plan iaf. Och vi Àter godis, jag kommer mÄ illa...
 
Jag tĂ€nkte försöka göra en smaksatt olja sjĂ€lv. Jag vet inte riktigt hur jag tĂ€nkte nĂ€r jag mortlade apelsinskal.. Eller ja so far so good. Men att jag sen hĂ€llde i en del olja innan det var mortlat och körde jĂ€rnet med morteln. Fick en splash rĂ€tt i ögat.. 😂 Tur iaf att det var innan jag hade i chili. :up:
 

Liknande trÄdar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrÀgerier i samhÀllet nu för tiden. PersonrÄn och smÄstölder har flyttat sig till NÀt-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
SamhÀlle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan Àr att klara mig frÀmst pÄ...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det nĂ„gon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berĂ€tta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte Ă€r...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag Àr pÄ jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp