Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kollektivtrafiken som redan Àr hysteriskt dyr i mitt lÀn ska vid Ärsskiftet bli 3% dyrare. Sen undrar man varför folk inte Äker kollektivt?
Just ja, dom brukar ju höja varje Är. Det Àr bedrövligt att vara vuxen och behöva pendla till uni. Dom har ingen studenrabatt tyvÀrr.kollektivtrafiken som redan Àr hysteriskt dyr i mitt lÀn ska vid Ärsskiftet bli 3% dyrare. Sen undrar man varför folk inte Äker kollektivt?
GRATTIS!!!DE EFTERSKĂNKER HELA SKULDEN!!
FörstÄr ni hur fantstiskt det Àr? Mitt liv Àr rÀddat.
Har lagt den i frysen!!
Ăppna champagnen!
GRATTIS!!!
Underbart!DE EFTERSKĂNKER HELA SKULDEN!!
vill vet vilken den var och hur den var!Har mÄlat hela eftermiddagen. Fick leverans av nybakade saffransbullar av en granne! Trevligt initiativ! Nu ska jag inom kort byta om. Ska ut och Àta trerÀtters pÄ en italiensk restaurang jag inte testar tidigare.
Ăr billigare för mig att köra bil till jobbet Ă€n att Ă„ka kollektivt.
Exakt! Jag tar bilen till tÄgstationen och det kostar 125 kr för att parkera ett dygn, Äker jag buss kostar det 93 kr enkel resa. sÄ tur och retur blir 186 kr och det ska alltsÄ höjas med 3%.Just ja, dom brukar ju höja varje Är. Det Àr bedrövligt att vara vuxen och behöva pendla till uni. Dom har ingen studenrabatt tyvÀrr.
DE EFTERSKĂNKER HELA SKULDEN!!
Ăr billigare för mig att köra bil till jobbet Ă€n att Ă„ka kollektivt.
à h sÄ hÀrligt med goda nyheter!
Varför?HÀr stÀnger de ner hela busstrafiken i augusti nÀsta Är.
SÄ dÄ kan jag inte Äka buss till jobbet lÀngre.