Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tranan - du är vuxen! Inte fem år.De har hela mitt liv gnällt på att jag ska vara snål och inte köpa dyra saker.
Så det blir lite surt när de köper vin för 500-2000 kr.
Vist jag behöver jobba på mig med.
men sluta hacka på honom..Tranan - du är vuxen! Inte fem år.
Ta det som mantra
Det blev en timmes skrik och gråt till. Ingen av dem hade lugnat sig efter mitt "brådskande telefonsamtal" utan båda stod och bankade och sparkade på dörren under de 6 minuter jag var borta.
Lite mindre skrik nu bara, de var väl trötta av att vara så arga gissar jag.
Ena pep iväg åt ena hållet, fortfarande jättearg. Andra pep iväg åt andra hållet och slängde igen dörren så allt skakade. Vi lyckades inte lösa ett skit.
Jag är helt slut, ledsen, frustrerad och skakis. Det är som att all deras negativa energi gått rakt in i mig.
Vill hem och ta en springrunda så jag kan rensa tankarna och få ur mig känslorna
Varför gör folk så?
Det blev en timmes skrik och gråt till. Ingen av dem hade lugnat sig efter mitt "brådskande telefonsamtal" utan båda stod och bankade och sparkade på dörren under de 6 minuter jag var borta.
Lite mindre skrik nu bara, de var väl trötta av att vara så arga gissar jag.
Ena pep iväg åt ena hållet, fortfarande jättearg. Andra pep iväg åt andra hållet och slängde igen dörren så allt skakade. Vi lyckades inte lösa ett skit.
Jag är helt slut, ledsen, frustrerad och skakis. Det är som att all deras negativa energi gått rakt in i mig.
Vill hem och ta en springrunda så jag kan rensa tankarna och få ur mig känslorna
Varför gör folk så?
Jobbar du på dagis eller finns det på riktigt vuxna människor som beter sig så bland folk?
Reception på konsthögskola. Japp, de är vuxna.Vad jobbar du med egentligen?
Reception på konsthögskola. Japp, de är vuxna.
Det var studenter. Jag kommer att ta upp det med min chef i morgon, vill inte ta det nu när det är för färskt utan ge mig själv chans att sätta det i perspektiv först. Gissar på att inget alls kommer hända dock.Vad säger er chef om sånt uppförande på arbetsplatsen?
Men oj! På deras reaktion låter det som att du har haft ihjäl deras närmsta anhörig typ.Det var studenter. Jag kommer att ta upp det med min chef i morgon, vill inte ta det nu när det är för färskt utan ge mig själv chans att sätta det i perspektiv först. Gissar på att inget alls kommer hända dock.
@Tranan vet att jag inte hackar. Det skulle vara mig helt främmande.men sluta hacka på honom..