Har tvättat ett styck SUPERÄCKLIG shettissvans !
Nu sitter jag och väntar på ugnsstekt falukorv och blomkålsmos .
Nu sitter jag och väntar på ugnsstekt falukorv och blomkålsmos .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh låter skoj, måste kolla!Jag tittar på "Hemma hos arkitekten" på play. Tips!
Jättefint hus i första programmet. I andra inte alls min stil, men kul att se.
Du får min grädde så tar jag din mandelmassa.Fine!
Jag kan peta bort det
DEAL!!Du får min grädde så tar jag din mandelmassa.
Tack för svaret! Jag tänker att man som barn blir jätteglad när folk äntligen börjar förstå en. Mina föräldrar har sagt att jag tyckte att det var jättekul att "prata" när jag kom till dem, eftersom de gav mig tid och uppmärksamhet när jag "pratade"Absolut inte, fråga på!
Ja, jag kan teckenspråk flytande (gick på dagis, grundskola och gymnasium för döva), även om jag känner mig lite sämre (mindre flytande) nu då jag bara har kontakt med det via tolkarna
I mitt fall så är (svenskt) teckenspråk mitt första språk Min hörsel blev sämre direkt efter födseln typ och när jag väl fick ett språk att kommunicera med så sög jag i mig det som en svamp Jag fick dock hörapparater också och talar väldigt bra för att höra så dåligt som jag gör
Engelska är mitt tredje språk.
Försökte mig på franska i grundskolan men satsade istället på mera engelska, vilket var nog klokast.
Låter eländigt. Så "jag känner mig som en ruppad utter" var inte jättelångt från hur jag kände mig i alla fall.Ett ryckt utterskinn så det är jämnare när det sen sys ihop till någon ful människa som går omkring i det.
Åh låter skoj, måste kolla!
Jag har lite av en dröm om att bli arkitekt men det är en alldeles för svår utbildning för mig Bara provet att ta sig in på utbildningen..!
Plus så är utbildningen på fem år
Det är som sagt när de rycker stickelhåren innan skinnen sys ihop till pälsar, bräm, boa, hattar mm. Ett ryckt utterskinn.Låter eländigt. Så "jag känner mig som en ruppad utter" var inte jättelångt från hur jag kände mig i alla fall.
Jag har fått uttrycket från trolles kasettradio använt det så länge jag minns, men aldrig riktigt fattat vad ruppad betyder.