Han skulle ha stödstrumpan, en enkel stödstrumpa egentligen, i 8 veckor och gick på kryckor i 4. Eller skulle gå....Hur länge tog det tills eländet läktes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han skulle ha stödstrumpan, en enkel stödstrumpa egentligen, i 8 veckor och gick på kryckor i 4. Eller skulle gå....Hur länge tog det tills eländet läktes?
Tyvärr inte, det är min ordinarie och nu är jag livrädd att något ska hända så de bokar om mig.Har du fått en avbokningstid?![]()
Ortosen för fot är toppenIngen aning. Läkaren sa att min fot var för liten, antar att det var för att det var lilltån. Och jag kommer också att slänga kryckorna känns det som. Sätter mitt hopp till den här speciella skon jag tydligen ska få.
?Ortosen för fot är toppen
Ja sa du inte att du skulle få en sko istället? Den heter ortos
Ja sa du inte att du skulle få en sko istället?
Det behöver du inte vara oroligt för, jag bröt 4 av 5 möjliga mellanfotsben och hade gips i knappt 2 dygn sen hade foten stasat och det blev en kanon ortos istället , med den kunde man sova o duscha utan och gå på hälen............Aha, jag trodde du menade att jag skulle riskera artros utan kryckor (läste lite slarvigt). Jo den heter Cam Walker Ortos. Googlade ochAllt det här för en lilltå!
Jag kommer att så majsgräs i år igen för DET växte så det knakade här iallafall, allt som inte går att äta växer och frodas, det som skulle bli mat självdör eller är förkrympt och blir inget av så i år blir det ingen sådd annat än majsgräs här för jag är skitless på att bjuda till när det blir misslyckat vartenda år.Min trädgårdspalm har spenderat sin första dag utomhus för året!Jag ska alldeles strax plocka in henne för natten dock.
Jag oroar mig för att hon ska vara för stor för vardagsrummet nästa vinter.
Visa bifogad fil 164246
Släng ut ärtor, det funkar alltid! De växer till och med i kylen ju.Jag kommer att så majsgräs i år igen för DET växte så det knakade här iallafall, allt som inte går att äta växer och frodas, det som skulle bli mat självdör eller är förkrympt och blir inget av så i år blir det ingen sådd annat än majsgräs här för jag är skitless på att bjuda till när det blir misslyckat vartenda år.
Mina mandlar opererade dom bort när jag var barn,,,,,Får jag skryta lite? Trots semmelutsvävningar, och slarv med kost och annat så senaste 90 dagarna, tada!
Visa bifogad fil 164252
Om det inte var för mandlarna skulle jag gått och köpt en semla för att fira![]()
Haha, kanske den dan solen lyser klargrön och jag har havsutsikt.Släng ut ärtor, det funkar alltid! De växer till och med i kylen ju.Och pumpor/squash.
Luktärtor och gurka kan jag helt förstå, de kan vara kinkiga, särskilt gurka är ju typ omöjligt utan växthus... men vanliga gröna trädgårdsärtor? Släng ut dem bara, försök inte ens. Det som händer händer.Haha, kanske den dan solen lyser klargrön och jag har havsutsikt.Ärtor har aldrig ens grott här, inte ens luktärtor som brukar växa som ogräs så i den spaljen där jag hade tänkt mig luktärtor och försökt i 3 år utan nån lycka där odlar jag numera åkervinda för den blommar som en galning hela sommaren. Pumpa, gurka, squash, helt meningslöst det också trots ny köpejord, inget har nånsin funkat så jag har lagt ner odlandet helt.
Bonden odlar inga baljväxter på åkern runt mitt hus, det är helt meningslöst, spannmål funkar skapligt men det blir ingen jätteskörd. Jag har testat med både gröna ärtor, foderärtor och bönor, inget gror ens. Jag skyller på höga jordströmmar för det är det här, samt malmåder och hela fastigheten står ovanför en stor akvifer, vad som finns i vattnet törs jag inte ens tänka på, rostfria kastruller och bestick rostar och vattnet i toan är ljusblått mot det vita porslinet.Luktärtor och gurka kan jag helt förstå, de kan vara kinkiga, särskilt gurka är ju typ omöjligt utan växthus... men vanliga gröna trädgårdsärtor? Släng ut dem bara, försök inte ens. Det som händer händer.![]()
Oh well, då får du köra det som funkar helt enkelt!Bonden odlar inga baljväxter på åkern runt mitt hus, det är helt meningslöst, spannmål funkar skapligt men det blir ingen jätteskörd. Jag har testat med både gröna ärtor, foderärtor och bönor, inget gror ens. Jag skyller på höga jordströmmar för det är det här, samt malmåder och hela fastigheten står ovanför en stor akvifer, vad som finns i vattnet törs jag inte ens tänka på, rostfria kastruller och bestick rostar och vattnet i toan är ljusblått mot det vita porslinet.
Jag tror hon menade mandlarna i mandelmassanMina mandlar opererade dom bort när jag var barn,,,,,![]()