Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är olika dimensioner mellan 12,13,14. Sedan skiljer det även vad det är för typ, 13 finns som iPhone 13 mini, iPhone 13, iPhone 13 Pro och iPhone 13 Max. iPhone 13 och iPhone 13 Pro har lika stora skärmar men kamerorna på baksidan är olika stora så därför skiljer skalen även dem emellan. Man kan iofs ha ett Pro-skal på en vanlig men det ser märkligt ut. På bilden har man "växlat" skal mellan en Pro och en vanlig.Nu blir jag stressad. Köpte ett skal till min släktings iphone 13, kollade ungefär 100 gånger att det var en 13 både skal och mobil men nu säger hen att hen inte kan få på den. Stället jag köpte från radade upp att det skulle passa massa olika modeller, 12,13,14, osv. Är alla de modellerna samma dimensioner? Eller har jag lyckades snurra till det?
Ibland får man unna sig!Helt rätt! En förtjänar belöning efter tandläkarbesök!
Jag har lyckats boka in tandläkaren dagen innan min nästa tatueringstid. Blir pricy belöning!![]()
Nej, det är olika dimensioner mellan 12,13,14. Sedan skiljer det även vad det är för typ, 13 finns som iPhone 13 mini, iPhone 13, iPhone 13 Pro och iPhone 13 Max. iPhone 13 och iPhone 13 Pro har lika stora skärmar men kamerorna på baksidan är olika stora så därför skiljer skalen även dem emellan. Man kan iofs ha ett Pro-skal på en vanlig men det ser märkligt ut. På bilden har man "växlat" skal mellan en Pro och en vanlig.
Visa bifogad fil 164220
Nej antenn på taket och jag fick räkningen för 3 mån bet förra månaden, så då tog jag förgivet att det ska funka och dom har heller inte flaggat för att nu stänger vi av from xx xx xxMen de har ju slutat med marksända betalkanaler? Eller menar du nåt annat med IP-TV?
Det är tjockleken som skiljer mellan vanlig 12, 13 och 14, och storleken på "kamerahålet". Det skiljer tiondels millimetrar men tillräckligt för att det inte ska gå tyvärr, om det inte är något mirakelskal som kan hantera olika tjocklek.Fan och helvete!!!
Det är en vanlig 13