Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dåligt med pengar när du växte upp kanske? Så är det för mig också och mycket beror på farsans mantra "det har inte jag några pengar till" om jag ville ha nåt, men vara med i div. tipsbolag på jobbet, då fanns det minsann pengar att spendera, snåla gubbe.Beställt läsplattan nu efter mycket vånda, blir trött på mig själv! Jag har pengar, varför ska jag få ångest av att spendera dem?
Jag beställde ny löparklocka i går, mår fortfarande dåligt över detBeställt läsplattan nu efter mycket vånda, blir trött på mig själv! Jag har pengar, varför ska jag få ångest av att spendera dem?
Jag har börjat resonera som så, jag har pengar, det kommer nya varje månad och vem ska jag spara åt? Allmänna arvsfonden lär bli dom som får ta del av kvarlåtenskapen eftersom jag inga anhöriga har kvar i livet. Huvudsaken att man har en buffert för oförutsedda händelser, resten är skit samma enligt mig.Jag beställde ny löparklocka i går, mår fortfarande dåligt över det
Gamla har jag nu haft i 7 år och den sjunger på sista versen. Används 24/7 365 dagar, och jag har haft så mycket glädje av den i alla år. Jag har också pengar, så det är inte ett problem egentligen...
Ändå tvekar jag? och mår dåligt av att spendera dem? Man är bra småkorkad i bland![]()
Ja jag försöker tänka så jag med. Det är ju inte som att jag är överkonsument och köper något onödigt.Jag har börjat resonera som så, jag har pengar, det kommer nya varje månad och vem ska jag spara åt? Allmänna arvsfonden lär bli dom som får ta del av kvarlåtenskapen eftersom jag inga anhöriga har kvar i livet. Huvudsaken att man har en buffert för oförutsedda händelser, resten är skit samma enligt mig.
Ja det tar ett bra tag, jag började i mataffären genom att sluta titta på prislapparna på ost och tog den jag ville ha utan en tanke på priset och det var där det började gå utför.Ja jag försöker tänka så jag med. Det är ju inte som att jag är överkonsument och köper något onödigt.
Men jag har en liten bit kvar i att ställa om hjärnan.
En diabetiker rekommenderar sötsaker till en annan diabetiker
(digestive äter jag vid lågt bs)
Baka för att ha vid lågt bs??Baka och frys. Fasiken så mycket godare än dextrosol.
Jo.. Fast kan de inte vara två som delar på medrytteriet? Förutsatt att båda är goda ryttare förstås.Jag bestämde mig för att lägga ut annons igen att kolla medryttare efter flytt då många hästar i stallet har så himla goa folk runt som medryttare. Fått massor med svar och hade ute en tjej igår. Det kändes ok. Hon frågade om hennes bror kunna följa med i stallet ibland och jag tänkte att det är la lugnt. Det kan vara bra att ha sällskap vid uteritt etc. Men senvisade det sig att hon menade på att han skulle få rida min häst med? Bara eh nej? Jag fattar inte ens hur man kan få för sig att tro detta. Alltså jag har ingen ridskola. Skrev till henne idag att jag endast söker 1 medryttare och jag har varit väldigt tydlig med jag är mån om min häst. Så svarqde till henne att det inte är intresserant och det nog blev missförstånd för är inte intresserad av att alla möjliga skall rida min häst. Sjukt konstigt beteende. Hon verkade snäll och ridningen gick också hyffsat. Men jag vill kunna lita på andra personen till 100% annars är det ointressant för mig.
Inte ett upplägg som jag har varit intresserad avJo.. Fast kan de inte vara två som delar på medrytteriet? Förutsatt att båda är goda ryttare förstås.
Men de har ju slutat med marksända betalkanaler? Eller menar du nåt annat med IP-TV?Kom hem igår o satte i boxerkortet i tv och har 3 kanalertrots att jag bet för 3 mån a ca 2000kr förra månaden.
Gissa hur fort dom fick ett hotbrev?
Annars var det skönt att komma hem, drack kaffe på en varm o blåsskyddad glasveranda, nu ska jag åka in o terra däckverkstaden så jag slipper höra dubbdäcken, det räckte med dom 35 milen igår, öronen var klart plågade innan jag kom hem.