Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Längst bak i skafferiet hittar jag en burk jag för mitt liv inte kan minnas att jag köpt
Kondenserad mjölk.

Vad i hela friden gör jag med den :confused:

Jag antar att den ar socker fri? Da jag ar lactose intollerant har jag inte anvant condensed milk mer an nagon gang ... da i en tamligen sot efteratt. I ditt stalle skulle jag googla och stalla fragan, "Vad kan jag gora med condensed mjolk"

När jag klädde av vinylen av moppelimpan konstaterade jag att det var dags för en ny, plåten fick en sväng i blästerskåpet och ligger nu nymålad på tork och det var välbehövligt att ta tag i detta, vinylen hölls inte ihop av sömmarna utan av åratals ingrodd gud-vet-vad som hade limmat ihop delarna så nu blir det lite textilslöjd. När jag precis skulle sätta mig att beställa vinyl kom jag på att jag hade ett mekarskydd från Biltema jag hade när jag var ut och dök när jag inte bytte om utan klev upp ur vattnet och satte mig i bilen och åkte hem bara, det gör bättre nytta som material till sitsen än som fortsatt hyllvärmare.:up:

Sitter hemma igen, med te och choklad :D Sambon iväg på äventyr så jag är ensam för ovanlighetens skull. Väldigt skönt, även om jag nu gör ungefär samma som när han är hemma :p Hade också en kul dag på jobbet, där det tydligen inte bara ska byggas om utan även ändras på en hel del annat, och vi har äntligen(!) massvis att säga till om (annars styrs sådant från huvudkontoret). Imorgon och på fredag är chefen borta, så då får jag hålla i spakarna vilket kommer bli kanon. Jag har SÅ mycket idéer på vad som kan göras nu och det ska bli kul att sätta fart.

Nu blir jag stressad. Köpte ett skal till min släktings iphone 13, kollade ungefär 100 gånger att det var en 13 både skal och mobil men nu säger hen att hen inte kan få på den. Stället jag köpte från radade upp att det skulle passa massa olika modeller, 12,13,14, osv. Är alla de modellerna samma dimensioner? Eller har jag lyckades snurra till det?

Kommer hem från ridskolan med dottern och ser detta när vi går ur bilen :love:

IMG_1031.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 722
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 816
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
571
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 942
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka