Vad gör vi? Del CCVII

Alltså, jag hör ingenting. Antingen har jag blivit döv eller så skjuter folk inte. Eller så hörs det bara inte i och med snön och så? Jag har inte hört något på en god stund nu, så länge har det inte varit tyst sedan i förmiddags.

Kom nyss in efter årets sista dopp i sjön. Eller ja, jag badade inte, men mamma och mammas partner badade. Jag var bara handdukshållare, klädhängare och fotgraf men det räckte gott och väl enligt mig :D

För fy sjutton vad det blåser storm ute! Och är iskallt och regnar på tvären 🌧️ 🥶

Tydligen är planen att ta sig ut i stormen igen om ca 1h för årets första dopp.

Gott nytt år Buke! 🎇🎆🥂

Kom nyss in efter årets sista dopp i sjön. Eller ja, jag badade inte, men mamma och mammas partner badade. Jag var bara handdukshållare, klädhängare och fotgraf men det räckte gott och väl enligt mig :D

För fy sjutton vad det blåser storm ute! Och är iskallt och regnar på tvären 🌧️ 🥶

Gott nytt år Buke! 🎇🎆🥂
Nä, men fy. Det låter ju helt vidrigt... 🤪

Vi har lagt oss i sängen nu, hoppas på att somna så snart fyrverkerierna tystnat. Jag är jättetrött men kan inte somna när det dundrar utanför. Hoppas att snön är kvar imorgon så att man kan fotografera lite fina bilder.

Nu smäller det rejält, mycket mer än förra året :rage: tack och lov är Megara helt oberörd.

Edit: Hon ska få lite godis för att distrahera henne.

Gott nytt år Buke! 🎇🎆🥂
Stollar. Hälsa dem det. Jag ligger inne under filten och skall förflytta mig till sängen istället...

Ligger i soffan och tittar på några som verkar tycka att en träbänk bredvid ett elskåp är en bra plats att avfyra fyrverkerier ifrån. De tyckte tidigare att det var bra att peta på fyrverkerier med en pinne när de inte startade riktigt. Jag är förvånad över att det inte sker fler olyckor än vad det faktiskt gör.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 575
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 896
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 285
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 874
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar