Vad gör vi? Del CCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på hockeyn och kollar på en av mina absolut serier, From the Earth to the Moon om USA:s rymdprogram när de landade flera män på månen.

Försökte få in lite extra steg med någon form av snabb workout på Youtube... Jag kan inte ta koreografi :rofl: Nu försöker jag äta den sallad som jag köpte på Ica, bytte ut från vad jag skulle ätit egentligen hehe till Hem till gården

Tittade på Den sista resan förut, åh va fin den var! Skrattade och grät flera gånger. Tips att kolla, finns på SVTplay om någon är sugen.

Nu ska jag sova. Lär väl vakna vid midnatt, men har inte sovit så långt k sträck tidigare nätter heller, så ser ingen anledning att vänta in det 🙈

Sitter och morrar över att det smäller på håll här ganske regelbundet sen några timmar.
Hoppas inte det betyder att det smäller utav helskotta och länge vid midnatt också.

Brukar ju vara lugnt här större delen av kvällen. Men icke idag.

Sitter och morrar över att det smäller på håll här ganske regelbundet sen några timmar.
Hoppas inte det betyder att det smäller utav helskotta och länge vid midnatt också.

Brukar ju vara lugnt här större delen av kvällen. Men icke idag.

Stör mig också på att det smäller lite redan nu på långt håll. Som en krigszon. Fattar inte varför ”vi” ska tillåta och hålla på med denna skit och idioti fortfarande år 2024.

Stör mig också på att det smäller lite redan nu på långt håll. Som en krigszon. Fattar inte varför ”vi” ska tillåta och hålla på med denna skit och idioti fortfarande år 2024.
Håller med!

Hoppas verkligen det inte smäller så länge efter midnatt i år.
Och att inga fler av de närmaste husen än de jag vet om tänker skjuta.

Man, dotter och dotters pojkvän sitter ute i vardagsrummet och pratar. Jag har stängt in mig och hundarna i sovrummet och är på dåligt humör :o Jag behöver väl bara hålla ut i drygt en timme till, så får jag i alla fall sova sedan :)

Ska väl komma som snö i Stockholm? Det blir ju typ 15cm.
Jag mötte snö i Bålsta vid 20.30 ish.

Edit: Såg nu att det kanske skår över i regn på dagen i morgon i Stockholm. Det blir käckt..

1735683410862.webp

Regn som sedan går över till is och plötsligt kallt på fredag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 661
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår. 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 104
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick". 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 684
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 672
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka