Vad gör vi? Del CCVII

Väntar på hockeyn och kollar på en av mina absolut serier, From the Earth to the Moon om USA:s rymdprogram när de landade flera män på månen.

Försökte få in lite extra steg med någon form av snabb workout på Youtube... Jag kan inte ta koreografi :rofl: Nu försöker jag äta den sallad som jag köpte på Ica, bytte ut från vad jag skulle ätit egentligen hehe till Hem till gården

Tittade på Den sista resan förut, åh va fin den var! Skrattade och grät flera gånger. Tips att kolla, finns på SVTplay om någon är sugen.

Nu ska jag sova. Lär väl vakna vid midnatt, men har inte sovit så långt k sträck tidigare nätter heller, så ser ingen anledning att vänta in det 🙈

Sitter och morrar över att det smäller på håll här ganske regelbundet sen några timmar.
Hoppas inte det betyder att det smäller utav helskotta och länge vid midnatt också.

Brukar ju vara lugnt här större delen av kvällen. Men icke idag.

Sitter och morrar över att det smäller på håll här ganske regelbundet sen några timmar.
Hoppas inte det betyder att det smäller utav helskotta och länge vid midnatt också.

Brukar ju vara lugnt här större delen av kvällen. Men icke idag.

Stör mig också på att det smäller lite redan nu på långt håll. Som en krigszon. Fattar inte varför ”vi” ska tillåta och hålla på med denna skit och idioti fortfarande år 2024.

Stör mig också på att det smäller lite redan nu på långt håll. Som en krigszon. Fattar inte varför ”vi” ska tillåta och hålla på med denna skit och idioti fortfarande år 2024.
Håller med!

Hoppas verkligen det inte smäller så länge efter midnatt i år.
Och att inga fler av de närmaste husen än de jag vet om tänker skjuta.

Man, dotter och dotters pojkvän sitter ute i vardagsrummet och pratar. Jag har stängt in mig och hundarna i sovrummet och är på dåligt humör :o Jag behöver väl bara hålla ut i drygt en timme till, så får jag i alla fall sova sedan :)

Ska väl komma som snö i Stockholm? Det blir ju typ 15cm.
Jag mötte snö i Bålsta vid 20.30 ish.

Edit: Såg nu att det kanske skår över i regn på dagen i morgon i Stockholm. Det blir käckt..

1735683410862.webp

Regn som sedan går över till is och plötsligt kallt på fredag.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 591
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 906
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 296
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?