Jaja nu sover han stenhårt i alla fall och har gjort en bra stund. När han väl sover så sover han hårt.Någon drog av en mängd raketer här precis när jag höll på att söva Marodören. Så nu börjar vi om då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja nu sover han stenhårt i alla fall och har gjort en bra stund. När han väl sover så sover han hårt.Någon drog av en mängd raketer här precis när jag höll på att söva Marodören. Så nu börjar vi om då
Freya har inte reagerat tidigare, men vi har aldrig gått ut vid 12-slaget.Här smälls det regelbundet och har gjorts i några timmar redan. Inte som vid 12, då låter det extremt, men ändå ständigt med smällar här. Hundarna fick en tidig lång promenad i morse, sedan en vid lunch och jag tänkte ta en runda vid 20 ganska kort och så sedan när jag lägger mig vid 01 eller senare. Lite förskjutet och knäppt, men det brukar fungera.
Nej hon verkar inte bry sig. Reagerar ibland när det är någon som låter extrem, men bara genom att titta upp och titta ut och avbryta vad hon gör, när hon ser att varken jag eller spionen reagerar fortsätter hon med sitt igen. Hon går inte ut vid 12 i år, vi stannar inne, vi tar kissrunda när det lugnat sig, gick rätt fort förra året när allt var uppskjutet, hoppas på samma i år igen så det är lugnt vid 01 eller så. Går till gräsmattan vid parkeringen och in igen. Spionen är totalt obrydd, anar dock att han tänker samma som vanligt- att människor är sjukt skumma som skjuter sådana saker i luften.Freya har inte reagerat tidigare, men vi har aldrig gått ut vid 12-slaget.
Inne har hon inte brytt sig men det kan ju ändras
Själv prickade jag in 0 rätt.Kikat v75, herrejäklar! En ensam vinnare på 102 mille!![]()
Vad var felet då?Är arg som ett bi. Köpte sushi på yama, combo original. Den bestod av lax, avokado och en slags rulle! Ringde faktiskt deras kundtjänst och lämnade mitt namn och telefonnummer och att jag väntar mig kompensation![]()