Vad gör vi? Del CCVII

Hemma efter jobbet och stallet. Nu ska jag duscha och sen äta. Försökte sedan sova någon timme innan jag vill se på fyrverkerier. Därefter snabbt läggdags igen, väckning 4.42!

Nån av hundarna fiser illa.
Katten kommer fara ut i köket och spana på fyrverkerierna sen.
Hon är då inte rädd.
Den hunden som har reagerat tidigare har inte reagerat unde dagen men vi får väl se när raketerna börjar

Vi har en del barnägare i byn och det har börjat blåsa satan, så antar att det var en sådan som var ute nyss o brände av ett helt batteri raketer, fattar inte att dom vågar i den här blåsten.
Min mat är på G sen ska jag se på tv en stund om jag hittar något sevärt.
Antar att vovven vill gå ut senare om hon inte vänder i dörren pga regnet som stänker på rutorna.

Här har det smällts raketer till och från sen åtta-tiden.
Det positiva i år är att det byggs och renoveras i föreningen (fasader och balkonger) så djuren har nu slutat bry sig om alla konstiga och plötsliga ljud.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 591
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 906
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 296
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?