Vad gör vi? Del CCIX

Efter en intensiv vecka, mestadels positiv men också med ett jobbigt inslag i går så har jag varit trött och är fortfarande, arg och ledsen.
I dag stod det två flaskor och en jättefin skriven text till mig från klassens mentorer hur mycket dom uppskattar mig och mitt jobb. Blev så himla rörd.
Köpte sushi och dricker ett par flaskor vuxendricka. Det är jag värd.
IMG_2951.webp

Jag sitter och tittar ut pa snon ... I dag hade vi tankt ga ut och ata frukost pa morgonen och sedan middag I kvall da det ar min fodelsedag och Valentine's day. Oh well ... Jag mar nog bara bra av att frukosten blir den vanliga yogurten och om vi smyger ut till en tidig middag sa behover vi inte ens boka bord I dag. Nagot kul ska jag hitta pa ...
For att vidare procrastinate att sticka pa trojan tankte jag baka semlor i dag. Och sitta har pa Buke sa klart, just nu har jag lite svart att hitta pa procrastinations som ar tillrackligt "urgent" for att inte behova sticka pa trojan, men vi far se vad jag hittar pa.:p

Jag sitter och tittar ut pa snon ... I dag hade vi tankt ga ut och ata frukost pa morgonen och sedan middag I kvall da det ar min fodelsedag och Valentine's day. Oh well ... Jag mar nog bara bra av att frukosten blir den vanliga yogurten och om vi smyger ut till en tidig middag sa behover vi inte ens boka bord I dag. Nagot kul ska jag hitta pa ...
For att vidare procrastinate att sticka pa trojan tankte jag baka semlor i dag. Och sitta har pa Buke sa klart, just nu har jag lite svart att hitta pa procrastinations som ar tillrackligt "urgent" for att inte behova sticka pa trojan, men vi far se vad jag hittar pa.:p

Grattis på födelsedagen! 🥳

Kompisen jag skulle umgås med imorgon har blivit sjuk, så funderar på vad jag ska göra istället. Har en tanke om att åka iväg på en vernissage jag gärna skulle vilja gå på i Varberg. Men frågan är om jag pallar att åka så långt imorgon..

Mannen och jag hade planerat för en klassisk parmiddag, så här på alla hjärtans dag. Det slutade med McDonalds, som av någon anledning var det enda som kändes lockande :rofl:

Sedan var jag ute med "småkillarna" - våra två yngsta hundar. Valpen gjorde något som tydligen gjorde ont på dotterns hund, som var halt i ett par minuter. Det gick över fort, men nu är jag förstås orolig ändå :crazy:

Och den romantiska kvällen blev det inte mycket med. Nu ligger jag i soffan och har inga planer på att göra just något alls resten av kvällen :angel: Funderar på om vi ska se någon film.

En stjärna som lyser myyyycket mer än de andra.. eller om de är nått annat
Den är åt väst o ganska långt ner i horisonten…. 🤔

Varit och handlat i dag efter jobbet. Skönt när bussen går var tionde minut så tar det inte lång tid alls när bussen stannar utanför affären. Äntligen tog jag tag i det. Utöver lite knäckebröd, leverpastej, svamp och ägg så följde det med en påse chips med ostsmak och choklad. Noblessehjärtan. Ätit sen lunch (tunnskivad kotlett, grönsaker, sås och potatis), varit ute med hundarna och nu sitter jag här och äter tomatsoppa och ris som middag. Hundarna ska ut i kväll och jag ska fortsätta se en serie på SVTPlay, Under The Banner Of Heaven, som jag började på i går. Är sjukt trött redan dock, så får se om jag ens kommer så långt i mina planer.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 140
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 072
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka