Vad gör vi? Del CCIX

Somnade 19:30 och sov till strax före 8. Var uppe på toa 22:30 och tänkte att jag nog inte somnar om men det gjorde jag direkt.
Man har väl ett behov när man sover så länge.

-10, snålblåst och snö... #villinte :arghh:
Ja men hallå?! Vaknade till det här. Glömde kolla grader, vet inte om jag vill :cautious:
Hade ju planerat en promenad i soolen :arghh:
IMG_6761.webp

Även här har det kommit snö under morgonen. Hade tänkt åka till klubben och träna, men känns inte som att slalom (agility) är bästa aktiviteten med det här underlaget 😅

Ska nog sy lite, åka på långpromenad och sen frisera hundarna lite :)

Här är det underbart väder, kom lite, lite nysnö igår men tror inte ens det var en cm. Klarblå himmel och solsken. Varit ute en promenad med hundarna, gett dem och katterna mat och lagt mig en stund igen och väntar på att värktabletten ska verka innan vi åker till hästarna. Hoppas det inte är så mycket folk ute trots att det är lördag så jag kan låta varulven gå lös.

Sugen på att äta semla och en kopp kaffe ute i solen men har inget att sitta på utan få ta semlan hemma om det blir någon. Vi tjuvstartade igår och delade på två, hundarna, katterna och jag. :o Katterna fick grädden, hundarna locken och jag bullarna. :d

Frysbox urfrostad 2 frysar omplockade. Är några burkar som skall plockas om. 4 surdegsbröd gräddade. Nu lite paus innan rensning i tvättstugan. 13.30 mot ridskolan och lunchfodring.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 140
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 072
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka