Tror det är Venus.En stjärna som lyser myyyycket mer än de andra.. eller om de är nått annat
Den är åt väst o ganska långt ner i horisonten….![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det är Venus.En stjärna som lyser myyyycket mer än de andra.. eller om de är nått annat
Det är Venus.En stjärna som lyser myyyycket mer än de andra.. eller om de är nått annat
Väldig bra sagt!!Formodligen kanner cheferna att det ar personligt. Om Jag minns ratt sa har du patalat att du blev frantagen en stor del av uppgifterna till din tjanst och din chef har inte gjort nagot at det? Ar det sa sa vet ju chefen att han/hon har en stor del i att du sager upp dig och fallit pa posten som chef.
Sta rak och lat dem inte fa dig att ma daligt ... Du har inte gjort nagot fel, du har haft daliga chefer och granslosa arbetskamrater.
Wow! CooltDet är Venus.
Mina går från 50 till 100![]()
Letar efter bon aqua päron. Hittat ett ställe som har lite i lager. Måste beställa asap!
Det är ju så sjukt gott!Blev plötsligt sugen på friterad banan, märkligaste suget jag haft. Men ack så gott det skulle vara.![]()
Med glass och sirap till.Det är ju så sjukt gott!
Släng in en i ugnen, det är typ näst bäst.![]()