Vad gör vi? Del CCIX

Ser på Bäst i test. De hade ett test där de skulle äta eller inte äta en chokladkanin, beroende på olika saker fick de plus- eller minuspoäng. Det var omöjligt att räkna ut nåt på förhand. De var helt förvirrade. :laugh:

Formodligen kanner cheferna att det ar personligt. Om Jag minns ratt sa har du patalat att du blev frantagen en stor del av uppgifterna till din tjanst och din chef har inte gjort nagot at det? Ar det sa sa vet ju chefen att han/hon har en stor del i att du sager upp dig och fallit pa posten som chef.
Sta rak och lat dem inte fa dig att ma daligt ... Du har inte gjort nagot fel, du har haft daliga chefer och granslosa arbetskamrater.
Väldig bra sagt!!

Ta in dessa ord @Midsommarblomster - särskilt den sista meningen! :heart

Vilken härlig fredag! Härlig ridtur I solskenet 😍 i skogen på en runda som var ett tag sen; bara vi rundade från sjön blev pållan mer på tårna men än skrittar vi bara och gör inte skada att någon gång skritta där hon vet vi jämt galopperar 😄. Hursomhelst var hästen min underbart fin att rida 😍🥰.
När sambon kom hem från jobbet blev det alla hjärtans dag- middag; laxplanka med svag flädercider och hjärtformad kladdkakebit från frödinge med rinnglad hallonmouse och pannacotta samt rosa chokladhjärtan 😋👌. Till middag ett par avsnitt av Yellowstone, riktig myskväll med älsklingen 🥰.

Ligger i soffan. Har masserat igenom i princip hela kroppen med massageapparaten som sambon fick i julklapp. Jag är helt klart bäst på att ge presenter till honom :D Herregud så trött i kroppen jag var efter dagens jobb. Men, nu gäller det att lägga sig så att jag orkar med imorgon också.

Har legat vaken sedan 4 så kan lika gärna gå upp nu när sambon åker till jobbet. Frosta ur frysboxen och plocka om frysarna står på första punkt på dagordningen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 140
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 072
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka