Vad gör vi? Del CCIX

Jag sag just att var nya presidentđŸ˜¶ skrivit en ny executive order ... att inte anvanda sugror gjorda av papp, utan i stallet anvanda plast sugror.đŸ€š Vara lokalnyheter interviewed ett par manniskor pa olika kaffe stallen ... de skrattade och forklarade att de absolut inte skulle byta till plast.
Lat mig bara saga att jag ar sa himla glad att jag bor i Oregon ... det hade inte varit kul att bo i South Carolina nu.
Och NU ska jag ta tag i den har dagen!

Börjar bli rejÀlt nervös inför min arbetsintervju imorgon. Har en 50 min lÄng bilresa att sitta och oroa mig igenom. Har kollat pÄ google maps var jag kan parkera sÄ förhoppningsvis en sak mindre att fÄ panik över. Vill VERKLIGEN ha den hÀr tjÀnsten. HjÀlper inte att sambon varit smÄsjuk de senaste dagarna och jag kan inte missa det hÀr tillfÀllet. Ska distrahera mig genom att göra te och titta pÄ CS tillsammans med P.
Lycka till!

Jag sag just att var nya presidentđŸ˜¶ skrivit en ny executive order ... att inte anvanda sugror gjorda av papp, utan i stallet anvanda plast sugror.đŸ€š Vara lokalnyheter interviewed ett par manniskor pa olika kaffe stallen ... de skrattade och forklarade att de absolut inte skulle byta till plast.
Lat mig bara saga att jag ar sa himla glad att jag bor i Oregon ... det hade inte varit kul att bo i South Carolina nu.
Och NU ska jag ta tag i den har dagen!
Jag saknar sugrör av plast, gillar inte papp.

In med pĂ„llarna đŸ„° och sen direkt bort till affĂ€ren och handla, skönt att ha det gjort â˜ș. Nu blir det spĂ€nnande att se Farmen och till det blir det gott med tekaka med rostbiff och pepparrot 👌, skön soffkvĂ€ll med tĂ€nd brasa med Ă€lsklingen och tvĂ„ avslappnande katter đŸ„°.
Sen skönt att krypa ner nyduschad I renbĂ€ddad sĂ€ng 😍.

Gjorde en koll pÄ manuset nu och det ligger nu pÄ cirka 70 000 ord och jag börjar nÀrma mig den stora sammandrabbningen och upplösningen. Det ska bli riktigt spÀnnande att gestalta! Att jag skrivit snart ett helt manus pÄ knappt fem mÄnader kÀnns helt overkligt eftersom jag jobbat heltid ocksÄ. :love: Tror absolut att jag kan vara klar med rÄmanuset under februari om inget oförutsett hÀnder. KÀnns vÀldigt kul och spÀnnande att snart fÄ kliva in i nÀsta steg med redigering och omskrivning i första fasen :banana:
Jag vÀntar med spÀnning pÄ den och vill köpa ett exemplar

Imorgon blir det en lÄÄÄÄng dag.
Tisdag lÄng dag och onsdag ska jag gÄ hem tidigt sÄ det sÄ.

Vattenlotus dag tvÄ! En till har grott ocksÄ. :)
20250209_205912.webp

Jag köpte en ny matta i gÄr, likadan som en vi redan har. Nu har vi en pÄ vardera sida om sÀngen.

Jag har tyckt att den "gamla" mattan var ganska frÀsch, men nÀr jag nu jÀmför med den nya Àr det nÀstan sÄ att jag skÀms! :o Ljust beige matta och svart valp Àr inte ett vinnande koncept. I alla fall inte om man vill att mattan ska fortsÀtta vara ljust beige.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen sÀng i fÀltkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 357
  • LĂ„st
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 024
  • LĂ„st
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 144
Senast: KrÄlus
·
  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 074
Senast: tanten
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka