Det är så jag får göra, men är bekväm av mig'Du kan inte köra fram till porten medan du bär in? Nu går jag visserligen med kryckor men jag gör så när jag handlat och parkerar sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så jag får göra, men är bekväm av mig'Du kan inte köra fram till porten medan du bär in? Nu går jag visserligen med kryckor men jag gör så när jag handlat och parkerar sedan.
Jag är alltid förkyld. Jag har folk runt mig som går på cellgifter och behöver veta om man är sjuk etc för att inte smitta de när de är infektionskänsliga. Hur gör jag då?
Jag är alltid förkyld. Jag har folk runt mig som går på cellgifter och behöver veta om man är sjuk etc för att inte smitta de när de är infektionskänsliga. Hur gör jag då?
Nej jag är ju allergisk också. Men jag vet inte vad som är vad och det blir lite pinsamt som man ska nysa framför de som tar behandling.Är du säker på att du verkligen är förkyld och det inte är allergi? Sedan kan en ju ha vasomotorisk rinit också.
Jag har både pollenallergi och vasomotorisk rinit men blivit mycket bättre sedan jag började köra med nässköljningar regelbundet.
Nej jag är ju allergisk också. Men jag vet inte vad som är vad och det blir lite pinsamt som man ska nysa framför de som tar behandling.
Har hämtat dottern. Tågen fungerade nämligen inte så bra idag
Hon lät meddela att hon var mycket avundsjuk på mitt gullande med ormar och spindlar![]()