Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad braJag gillar inte heller papp ... sa jag har metall sugror i vaskan i stallet. Det fungerar mycket bra och varken skoldpaddor, faglar, eller fiskar behover do for att jag anvander sugror.
Så skön känsla verkligenNedbäddad I sängen och det är nybytta lakan![]()
Tror det kräver att man köper in extra hållare till diskmaskinen för att de ska göras rent ordentligt. En bekant jobbar på ett ställe som försökte ha återanvändningsbara sugrör, men slutade då de inte kunde garantera att de gjordes rent eller spolades av ordentligt i stora industridiskmaskinen.Vad bra. Jag hade inte ens förstått att det finns metallsugrör
! Men då borde ju restauranger kunna ha sådana också, och sedan diska dem som de gör med allt annat? Har aldrig sett innan jag googlade, men jag har nog befunnit mig under en stor sten...
Det är även därför jag är otroligt tveksam mot att vi binder upp hela vårt samhälle på bankID...Konstaterar att all regional busstrafik i bl a Halland står still p g a ett IT-haveri hos Nobina (eller möjligen snarare deras leverantör). Det är tydligen inte möjligt att köra buss utan uppkoppling mot turlistor m m.
Så går det när man 1) lägger ut en samhällsviktig funktion på privat entreprenad, 2) entreprenören brister i kontinuitetsplanering och 3) upphandlande part brister i kravställning och uppföljning, samtidigt som 4) någon är motiverad att hitta en möjlighet till nålstick på civilsamhället.
Dricker du ur sugrör på restaurang? Varför inte ur glaset?Vad bra. Jag hade inte ens förstått att det finns metallsugrör
! Men då borde ju restauranger kunna ha sådana också, och sedan diska dem som de gör med allt annat? Har aldrig sett innan jag googlade, men jag har nog befunnit mig under en stor sten...
Det måste man ju kunna säga är ett lyckat möte?Första möte avklarat. Ingen började gråta.
Nu kaffe!
Absolut! Det är ungefär där jag lägger ribban.Det måste man ju kunna säga är ett lyckat möte?
Det var väl inte precis bara mig själv jag tänkte på... Och om man väljer att äta på en snabbmatsrestaurang skulle man ju kunna få ett metallsugrör som man sedan sorterar på rätt plats. Istället för ett pappsugrör som slänga.Dricker du ur sugrör på restaurang? Varför inte ur glaset?![]()