Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har väntat och väntat på att våra päronträd ska ge frukt. De är så höga att man bara når det som ramlar av. Och de är SÅ goda. Men jag hittar max ett per dag. Hjortarna tar dem på nätterna. Morr..
Det såg ut som att bara tomtens släde saknades bakom dem inatt. 😅
IMG_0613.webp

Jag är fortfarande ätandes på min lunchtallrik och ska iväg inom en timme. Bör duschat. Börja alltid i extremt god tid med presenter där du inte vet hur mycket tid det kan gå åt... Äh. Inte ens jag lär följa det rådet i framtiden och nu är tiden knapp:o:nailbiting:

Enda nackdelen med att inte ha kört dammsugaren på några dagar är att jag får tömma den var 5 minut.
Sa jag att katten fäller och hunden med?
Trots att jag borstar en massa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 15 16 17
Svar
323
· Visningar
16 335
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 827
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 392
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka