Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det blivit 2..Oh ... en G&T later gott. Kanske jag tar en i kvall
Ah, du avancerarHittar inte min hammare!
Megara har tränat upp sig av allt gnagande på @MJLee och lammben, nu är det hammare, i morgon släggor!Ah, du avancerar
Förut tappade du bort små skruvar. Nu har du gått vidare till större saker
Mina är slut.Kollar ifatt på Doobidoo. Funderar på om jag ska ta chips
Bonde söker fru är väldigt förlegatÄlskar lakrits men hade inte testat glassen med hockeypulver förrän nu när jag köpte den till halva priset i närbutiken; god! . Mamma hade lämnat en stor påse äpplen så ägnade 2,5 timmar vid spisen med att koka mer äppelmos och gjorde en äppelkladdkaka som mamma fick hämta halva . Testade också att laga ny maträtt; red curry chicken med bla röd currypasta och kokosmjölk, blev gott .
Efter en sväng tillbaka till stallet tillsammans med älsklingen i kväll för insläpp och natta hästarna som var så nöjda blev det soffhäng och bonde söker fru med en av de sökande killarna som är från Finspång, lite kul ju .
Mina är slut.
Liten dåHar precis räddat den här lilla som sprang runt på parkeringen utanför jobbet
Visa bifogad fil 154403
Samma här.Så nesligt! Mina chips tar aldrig slut (Faktiskt väldigt sant. Har ett stort lager )
Tycker att det är ett omodernt och förlegat programPratade med min syster och blev informerad om att jag bor granne med en deltagare i Bonde söker fru
Jag hade ingen aning för jag tittar inte på det.
Räknar sina egna foderstater!Jag läste mattehäst som i matematik
Tänkte om det var en extra tålmodig häst som hjälper när det står stilla med beräkningarna.