Nu är kakorna klara. Provsmakade för säkerhets skull en från varje plåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar att inte säga det eftersom det annars är väldigt lätt att googla fram min adress.
Vad fint! Jag tror nog ändå också att de kan älska. Och jag förstår saknaden!
Min förra häst/ponny hade jag också ett sånt band till. Han var ännu knasigare än nuvarande häst. Och mer full i idéer och hyss.. Mulle liksom.. När han gick bort kände jag mig nästan som en bit av mig amputerades.
En kompis som är tränare och har tränat mig en hel del var med efter några månaders paus och vi skulle hämta in min nuvarande häst. Vi hade hittat vårt band då. Han såg honom på håll och:
”Jaha.. Vad har du gjort? Han ser ut som ponnyn.”
Då menar han inte utseendemässigt.
Jag: ”Förstört honom?”
Han: Jooo, för andra kanske.
Ja. Antar att han ät en av dom som uppvaktar bönderna?Jag trodde du bodde i stan?
Jag trodde du bodde i stan?
<snip> Ikväll ska jag ta mig en whiskey.
Har faktiskt kunnat sova ganska ordentligt, välbehövligt!
Idag är det tävlingsuppladdning igen. På väg till första tävlingen ringde A's farmor och berättade att hennes mamma somnat in. Vid tävling två blev ju stallkompisens häst dålig och klarade sig inte. Vad ska hända den här gången?
Jag har väntat och väntat på att våra päronträd ska ge frukt. De är så höga att man bara når det som ramlar av. Och de är SÅ goda. Men jag hittar max ett per dag. Hjortarna tar dem på nätterna. Morr..
Det såg ut som att bara tomtens släde saknades bakom dem inatt.
Visa bifogad fil 154488