Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte ha hemma, vissa har problem med alkohol å droger jag med chipsSamma här.
Endast hos amatörer tar chipsen slut @LadySara
Ökad ångest gör att du drömmer mer, istället för att drömmarna skapar ångest. Kanske?Drömmer massor igen efter en lite lugnare period. Vaknar med ångest trots att det inte är mardrömmar.
NejÖkad ångest gör att du drömmer mer, istället för att drömmarna skapar ångest. Kanske?
Vi hade en sån besökare på förra stället vi bodde. Blev aningens chockad första gången jag skulle ut med en hund och 3 m bort stod den bjässen. Den sprang iväg som tur var.Mamma har ett äppelträd som dignar under all extrem frukt I år, såna där "husmodersäpplen" som mognar rätt sent och dit har nu en älgko med kalv hittat
Vi hade en sån besökare på förra stället vi bodde. Blev aningens chockad första gången jag skulle ut med en hund och 3 m bort stod den bjässen. Den sprang iväg som tur var.
Men brukade komma årligen för äpplena.
vi har haft älg här so inte släppte ut folk från sina hus...Vi hade en sån besökare på förra stället vi bodde. Blev aningens chockad första gången jag skulle ut med en hund och 3 m bort stod den bjässen. Den sprang iväg som tur var.
Men brukade komma årligen för äpplena.
vi har haft älg här so inte släppte ut folk från sina hus...