Jadu.. Pad Thai låter iofs som ett bra alternativ.. Dumma dig, nu gav du mig beslutsångest.Gört! Jag funderar på att antingen åka till thaivagnen i Enviken eller Chopchop i Falun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jadu.. Pad Thai låter iofs som ett bra alternativ.. Dumma dig, nu gav du mig beslutsångest.Gört! Jag funderar på att antingen åka till thaivagnen i Enviken eller Chopchop i Falun
Jag har käkat i Västerås och tycker att yumyum på Hälla åtminstone är bättre än chop-chop i Västerås åtminstone.Så olika det kan vara, vi testade Yumyum i Sundsvall och var inte alls imponerade.
Chopchop i Kristianstad är toppenOj, det visste jag inte. Då får jag testa någon annanstans om jag är i närheten av en annan restaurang. Jag blev faktiskt förvånad över hur dåligt det var, just för att jag läst att kedjan (generellt) skulle vara bra.
Chopchop i Birsta är iaf jättebra. Chopchop i Falun är också väldigt bra (tur för mig ).
Här händer det att småfåglar kraschar in i fönstret när en rovfågel är på besökNågon som vet varför fåglar kraschar in i fönster? Efter 5 år helt utan krascher, har jag nu haft tre på ett par veckor Stort lägenhetshus med standardfönster och inga förändringar.
Håller tummar Som en lärare sa till mig...Plugga inte dagen innan prov, det kommer att gå bra
Träffade en trädskutte på promenaden idag
Visa bifogad fil 154161
Inte jag heller, trodde jag! Förra försöket blev kakan hård som knäckebröd Men denna gången tog jag det mycket försiktigt och vaktade ugnen osv, för att minimera mina error, skulle det bli misslyckat skulle det inte bero på mig så att sägaWow. Rulltårta är något jag bara inte kan lyckas med, så... imponerad .
Inte jag heller, trodde jag! Förra försöket blev kakan hård som knäckebröd Men denna gången tog jag det mycket försiktigt och vaktade ugnen osv, för att minimera mina error, skulle det bli misslyckat skulle det inte bero på mig så att säga
Den blev god!Väldigt rejält och mättande! Hade nog behövt lite citronsaft- och skal i smörkrämen som jag tänkte, men det stod ju inte i receptet.
Visa bifogad fil 154175