Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummar Som en lärare sa till mig...Plugga inte dagen innan prov, det kommer att gå braOch där slog provnerverna till inför imorgon..
Yumyum tycker jag är snäppet bättre än chop-chop även om båda funkar vid behov av snabbmat.Vi testade när vi åkte förbi Örebro och vi tyckte det var totalt värdelöst. Kul att ha testat men inget någon av oss känner att vi behöver göra igen. Vi gör egen friterad kyckling som är godare...
Det enda snabbmatsstället vi tycker är ok är Chop-Chop, helt ärligt.
Det förklarar varför jag sitter här och är jätteförvånad över allt jag har fått gjort idag, trots att jag inte alls hade trott eller planerat det. Jag råkade helt enkelt sno din "få saker gjort"-kraft idag. Förlåt.Funderar på allt jag borde gjort idag och hur lite som faktiskt har blivit gjort.
Det var billigt nät ändå. Vi fick betala 1200 och 350 i elräkning..Har just betalt räkningarna och när man betalar elräkningen börjar man fundera
El 243:- nät 742:-
Yumyum tycker jag är snäppet bättre än chop-chop även om båda funkar vid behov av snabbmat.
Jag har hört att yumyum i Birsta ska vara kasst. Så förvånar mig inte att du skriver det.Så olika det kan vara, vi testade Yumyum i Sundsvall och var inte alls imponerade.
Jag har hört att yumyum i Birsta ska vara kasst. Så förvånar mig inte att du skriver det.
Funderar på om jag ska unna mig att köpa pizza ikväll..
Ja, Chopchop i Birsta är gott!Oj, det visste jag inte. Då får jag testa någon annanstans om jag är i närheten av en annan restaurang. Jag blev faktiskt förvånad över hur dåligt det var, just för att jag läst att kedjan (generellt) skulle vara bra.
Chopchop i Birsta är iaf jättebra. Chopchop i Falun är också väldigt bra (tur för mig ).
Funderar på om jag ska unna mig att köpa pizza ikväll..